b-real Skrevet 4. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 renate hvem? The Rat her på forumet, ei jente som har modem og derfor nesten aldri er på nett. @Daniel: STP sa det til meg. Mkay. Vel, ukjent type navn for meg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Tror egentlig bare de få som har de på MSN vet hvem de er, så det er ikke rart. =) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg legg meg, natta Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Bah, travel kveld, har vært på fest hos en bartender i heile kveld, der eg satt og mottok komplimenter fra en homofil og en bifil heile kvelden. Jajaja, dårlig formulert, men det er vel forståelig.. Endret 4. september 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ei i parralellklassen min skal kanskje flytte til usa Hun er kanskje også en av de greieste jentene i distriktet her jeg har hatt kontakt med siden barnehagen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Noe rart lurer i mørket ingen vet hva det er og ingen vil vite det Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Tar natta på tom mage Skal kanskje på drag race på Karmøy i morgen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Noe rart lurer i mørketingen vet hva det er og ingen vil vite det Et barn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Skal kanskje på drag race på Karmøy i morgen... Der jeg kjørde sånn "draggrace-fly" (akselererte mye mer enn et vanelig fly), når jeg skulle hjem EDIT: det var ubehagelig å sitte i det når det tokk av og svingte pga. g-kreftene Endret 4. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Noe rart lurer i mørketingen vet hva det er og ingen vil vite det Et barn Et troll! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/T277217.htm Hvor er dette i media? Hvorfor hører vi ikke side opp og ned derfra? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Noe rart lurer i mørketingen vet hva det er og ingen vil vite det Et barn Et troll! ÆÆæ! Se han voldtar bamsen også! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Noe rart lurer i mørketingen vet hva det er og ingen vil vite det Et barn Et troll! ÆÆæ! Se han voldtar bamsen også! Det er en hun! :!: Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Noe rart lurer i mørketingen vet hva det er og ingen vil vite det Et barn Et troll! ÆÆæ! Se han voldtar bamsen også! ÆÆÆSSSJJ!! hun er ekkel EDIT: hun Endret 4. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ELSKER Renate! Hun er så jævlig RÅ! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ELSKER Renate! Hun er så jævlig KÅT! Err, javel Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg ELSKER Renate! Hun er så jævlig RÅ! Jeg ELSKER dataene mine, de er så råe Også elsker jeg å reise (ikke med bil) EDIT: tone: du kan vell bare kose litt med tusenbenet på rommet ditt Endret 4. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Han er død, og uansett er jeg ikke på rommet mitt nå kjære deg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Han er død, og uansett er jeg ikke på rommet mitt nå kjære deg. Jøss, er du ute av huset? BTW: hvordan går det med faren din? EDIT (igjen) kondolerer Endret 4. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg er på rommet til min søster. Jeg tror pappa har opperert det ene øyet nå, men han blir som skrevet før borte minst en uke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg