Cuneax Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Gled deg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Faen meg på tide. Gled deg massemye. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Gled deg Er noen timer med titting det ja. Men pokker de er bra de filmene! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ah, skal på tusenfryd i morgen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Natta! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ah, skal på tusenfryd i morgen Heldiggris! Jeg vil også dit en tur igjen før det stenger *få med meg noen dit* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ah, skal på tusenfryd i morgen Heldiggris! Jeg vil også dit en tur igjen før det stenger *få med meg noen dit* *Synger* Bli med meg! når alle svikter deg.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Herlig! Nå har jeg, Stine og Renate sett 'What a girl wants', 'The girln next door' og en epsiode med the simpsons. Tidligere i dag/i går så jeg 'Boogeyman'. Nå har Renate sovnet ved siden av meg, mens Stine tøser på MSN. Og om jeg får viljen min drar jeg til Oslo på fredag med tre tøsegutter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 renate hvem? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Herlig! Nå har jeg, Stine og Renate sett 'What a girl wants', 'The girln next door' og en epsiode med the simpsons. Tidligere i dag/i går så jeg 'Boogeyman'. Nå har Renate sovnet ved siden av meg, mens Stine tøser på MSN.Og om jeg får viljen min drar jeg til Oslo på fredag med tre tøsegutter. Hvor har du fått 3 tøsegutter fra :S jeg har da ikke sagt noe om om hhvor menge vi er. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 renate hvem? The Rat her på forumet, ei jente som har modem og derfor nesten aldri er på nett. @Daniel: STP sa det til meg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Aha, begynte å lure nå. Når knut var her "ringte" både "jeg" å "knut" til deg :S EDIT: problemet ditt med å være med, er at du ikke finner jevnakerbussen, og heller ikke roa-bussen på jevnaker Endret 4. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg ringte dere... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Interesting... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 STP sa det til meg. Tyster! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 STP sa det til meg. Tyster! Har nå bilde av at de begge to sover, livet er herlig. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg ringte dere... Å gjorde du det nå, sist "ringte" vi Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg ringte dere... Å gjorde du det nå, sist "ringte" vi Det har jeg faktisk aldri sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg