Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Så du skal bli kvitt alt kroppshår utenom på hodet? Küng! Det var egentlig planen, ja. Hvorfor ikke ta en Steve-O og fjerne alt sammen? Øyebryn og håret på hodet òg, så får du full effekt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan gjorde han det? Syns ikke det ser fint ut. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 ! Remove my warn plz! Falco - Jeanny er genial. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Falco - Jeanny er genial. Rock me Amadeus! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan gjorde han det? Syns ikke det ser fint ut. Hvorfor en i Jackass gjorde et stunt? Hvem vet, det var jo selvfølgelig idiotisk! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Falco - Jeanny er genial. Rock me Amadeus! Egoist Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Egoist Får vel ta en klassisk JoachimR: ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Falco - Jeanny er genial. Har du sett musikkvideoen til den? Jeg så den på Korsika, på VIVA!. Det er en spenstig video, gitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Egoist Får vel ta en klassisk JoachimR: ... Rock us ALL, Amadeus. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Egoist Får vel ta en klassisk JoachimR: ... Gud ass, jeg gjør det da jammen ikke så ofte... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Har halvtyskere et slags forbund i Norge? Jeg kjenner noen halvtyskere. De er greie. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Gud ass, jeg gjør det da jammen ikke så ofte... Det betyr jo ikke at det ikke asssosieres med deg nå. (Btw: Det er ikke ondt ment på noen måte.) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Slik i utgangspunktet har ikke advarsler/warns noen "holdbarhetsdato".Det hender derimot at advarsler som begynner dra på åra blir fjernet, generelt i samenheng med god oppførsel. Men dette er ikke noen automatikk i, ei heller noe videre utbredd (så det nytter nok ikke mase og mase og mase ) Hadde/har ikke planer om å mase.. Skreiv det bare på kødd. Var liksom ganske sikker på at han/dere ikke fjerner det om man spør/maser Nå er (diverre?) ikke alle som deg da m3tro89 Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 ! Remove my warn plz! Det eneste positive (om noe) med innlegg ala. dette. Er at jeg får lest gjennom hvilke "lovbrudd" du har på samvitigheten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Det hender derimot at advarsler som begynner dra på åra blir fjernet, generelt i samenheng med god oppførsel. Regnes jeg som snill? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg kaster inn håndkleet for i dag. God natt, peeps! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Nå er desverre ikke alle som deg da m3tro89 Du har nok rett i det.. Uheldigvis.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Har halvtyskere et slags forbund i Norge? Jeg kjenner noen halvtyskere. De er greie. Jeg er halvtysker. Og det forbundet har jeg ALDRI hørt om! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Halvtyskere bare krever at vi elsker dem. Og visst gjør vi det også Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Har du sett musikkvideoen til den? Japp, den er rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg