Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ueland: :love:

Bra å vite at ikke alle hater en totalt enda. ;)

Er vel ingen som hater deg ? :love:

 

 

 

*hinte til at du sletter 10% Warnen min*

Alle :love: vel Ueland ;)

 

Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares ;)

Lenke til kommentar
Ueland: :love:

Bra å vite at ikke alle hater en totalt enda. ;)

Er vel ingen som hater deg ? :love:

 

 

 

*hinte til at du sletter 10% Warnen min*

Alle :love: vel Ueland ;)

 

Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares ;)

hva hvis prikken er oransje og på størrelse med en wienerpølse da?

 

 

Edit: ornasje er jo en fin farge

Edit2: Oranasje er enda finere

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares ;)

Nå som du sier det er det faktisk litt irriterende at den streken er der.

Minner meg på mine "noob" feil.. Liker ikke sånn..

Forresten, tar det lang tid før advarslene forsvinner da ?

Lenke til kommentar
http://privatklinikk.com/PrisLaser.htm

 

Smådyrt og smålangt unna. Vel vel, hva trodde jeg egentlig? Takk skal alle ha, uansett. Får finne noen skjøger og få kyssesyken, jeg.

Hvis du forhører deg litt så finnes det nok en klinikk i nærheten av der du bor. Tok bare den første og beste for å illustrere prisene.

 

Hva er det du skal fjerne anyway (kommer jeg til å angre på dette?)?

Lenke til kommentar
nå hadde jeg akuratt lagt meg, men så kom jeg til å tenke på at det måtte være noe smutthull i rettningslinjene..

*lese grundig i gjennom*

Gode gud. Ikke kom og si vi må gå samle hele gjengen og riste vettet inn i deg da Mysil :p Snille gutter hører på Community Managern' ;)

Du har nettopp vunnet en 5 ukers ferie

? Kan du forklarer den nærmere ?

Lenke til kommentar
Hva er det du skal fjerne anyway (kommer jeg til å angre på dette?)?

Akseptabelt hår: 1-4 mm på hodet, øyebryn, øyevipper.

 

Muligens en bart som dette hvis det blir mulig en gang:

 

Alt annet hår er forøvrig forkastelig og må ødelegges.

Så du skal bli kvitt alt kroppshår utenom på hodet? Küng! :wee:

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares ;)

Nå som du sier det er det faktisk litt irriterende at den streken er der.

Minner meg på mine "noob" feil.. Liker ikke sånn..

Forresten, tar det lang tid før advarslene forsvinner da ?

Slik i utgangspunktet har ikke advarsler/warns noen "holdbarhetsdato".

Det hender derimot at advarsler som begynner dra på åra blir fjernet, generelt i samenheng med god oppførsel. Men dette er ikke noen automatikk i, ei heller noe videre utbredd (så det nytter nok ikke mase og mase og mase ;))

 

Uansett er det vel ikke akkurat den lille delen av skjermen du titter mest på når du er på forumet får jeg håpe. Er jo ellers bare moderatorene som ser dem...

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Slik i utgangspunktet har ikke advarsler/warns noen "holdbarhetsdato".

Det hender derimot at advarsler som begynner dra på åra blir fjernet, generelt i samenheng med god oppførsel. Men dette er ikke noen automatikk i, ei heller noe videre utbredd (så det nytter nok ikke mase og mase og mase ;))

Hadde/har ikke planer om å mase.. ;)

Skreiv det bare på kødd. Var liksom ganske sikker på at han/dere ikke fjerner det om man spør/maser :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...