Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg hater alle moderatorer og administratorer og kuratorer inntil jeg får mine 10% warn sletta. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ueland: Bra å vite at ikke alle hater en totalt enda. Er vel ingen som hater deg ? *hinte til at du sletter 10% Warnen min* Alle vel Ueland Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fjern noen av mine warnings da, Ueland\am3k! I deserve it! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ueland: Bra å vite at ikke alle hater en totalt enda. Er vel ingen som hater deg ? *hinte til at du sletter 10% Warnen min* Alle vel Ueland Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares hva hvis prikken er oransje og på størrelse med en wienerpølse da? Edit: ornasje er jo en fin farge Edit2: Oranasje er enda finere Endret 3. september 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://privatklinikk.com/PrisLaser.htm Smådyrt og smålangt unna. Vel vel, hva trodde jeg egentlig? Takk skal alle ha, uansett. Får finne noen skjøger og få kyssesyken, jeg. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nå hadde jeg akuratt lagt meg, men så kom jeg til å tenke på at det måtte være noe smutthull i rettningslinjene.. *lese grundig i gjennom* Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares Nå som du sier det er det faktisk litt irriterende at den streken er der. Minner meg på mine "noob" feil.. Liker ikke sånn.. Forresten, tar det lang tid før advarslene forsvinner da ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fanta boy - jeg føler meg delvis ansvarlig for det du gjorde. Imidlertid skrev jeg aldri, jeg antydet heller ikke, at du skulle gjøre som du gjorde. Det får du ta på egen kappe. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ueland: Bra å vite at ikke alle hater en totalt enda. Liker da uleand jeg å Uten han hadde vel ikke forumet fungert, eller hw.no er slik det er i deg Selv om det er noen ting vi syns han gjør er dumme, så er mesteparten posetivt Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nå hadde jeg akuratt lagt meg, men så kom jeg til å tenke på at det måtte være noe smutthull i rettningslinjene..*lese grundig i gjennom* Begynn med å lese delen om signaturer da.... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://privatklinikk.com/PrisLaser.htm Smådyrt og smålangt unna. Vel vel, hva trodde jeg egentlig? Takk skal alle ha, uansett. Får finne noen skjøger og få kyssesyken, jeg. Hvis du forhører deg litt så finnes det nok en klinikk i nærheten av der du bor. Tok bare den første og beste for å illustrere prisene. Hva er det du skal fjerne anyway (kommer jeg til å angre på dette?)? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nå hadde jeg akuratt lagt meg, men så kom jeg til å tenke på at det måtte være noe smutthull i rettningslinjene..*lese grundig i gjennom* Gode gud. Ikke kom og si vi må gå samle hele gjengen og riste vettet inn i deg da Mysil Snille gutter hører på Community Managern' Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nå hadde jeg akuratt lagt meg, men så kom jeg til å tenke på at det måtte være noe smutthull i rettningslinjene..*lese grundig i gjennom* Gode gud. Ikke kom og si vi må gå samle hele gjengen og riste vettet inn i deg da Mysil Snille gutter hører på Community Managern' Du har nettopp vunnet en 5 ukers ferie Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nå hadde jeg akuratt lagt meg, men så kom jeg til å tenke på at det måtte være noe smutthull i rettningslinjene..*lese grundig i gjennom* Gode gud. Ikke kom og si vi må gå samle hele gjengen og riste vettet inn i deg da Mysil Snille gutter hører på Community Managern' Du har nettopp vunnet en 5 ukers ferie ? Kan du forklarer den nærmere ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hva er det du skal fjerne anyway (kommer jeg til å angre på dette?)? Akseptabelt hår: 1-4 mm på hodet, øyebryn, øyevipper. Muligens en bart som dette hvis det blir mulig en gang: Alt annet hår er forøvrig forkastelig og må ødelegges. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hva er det du skal fjerne anyway (kommer jeg til å angre på dette?)? Akseptabelt hår: 1-4 mm på hodet, øyebryn, øyevipper. Muligens en bart som dette hvis det blir mulig en gang: Alt annet hår er forøvrig forkastelig og må ødelegges. Så du skal bli kvitt alt kroppshår utenom på hodet? Küng! Endret 3. september 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nei, sovetid.. Godnatt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så du skal bli kvitt alt kroppshår utenom på hodet? Küng! Det var egentlig planen, ja. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Tror nok uansett det skal mer til før den warnen forsvinner m3tro89, selv med en meget vakker avatar og oppriktig kjærlighet til moderator/admin teamet. Men på den annen side, hva gjør det vel om det står en liten prikk der. Who cares Nå som du sier det er det faktisk litt irriterende at den streken er der. Minner meg på mine "noob" feil.. Liker ikke sånn.. Forresten, tar det lang tid før advarslene forsvinner da ? Slik i utgangspunktet har ikke advarsler/warns noen "holdbarhetsdato". Det hender derimot at advarsler som begynner dra på åra blir fjernet, generelt i samenheng med god oppførsel. Men dette er ikke noen automatikk i, ei heller noe videre utbredd (så det nytter nok ikke mase og mase og mase ) Uansett er det vel ikke akkurat den lille delen av skjermen du titter mest på når du er på forumet får jeg håpe. Er jo ellers bare moderatorene som ser dem... Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Slik i utgangspunktet har ikke advarsler/warns noen "holdbarhetsdato".Det hender derimot at advarsler som begynner dra på åra blir fjernet, generelt i samenheng med god oppførsel. Men dette er ikke noen automatikk i, ei heller noe videre utbredd (så det nytter nok ikke mase og mase og mase ) Hadde/har ikke planer om å mase.. Skreiv det bare på kødd. Var liksom ganske sikker på at han/dere ikke fjerner det om man spør/maser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg