Kvammis Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 ARGH! Forumet vil ikke spille på lag med meg. Her prøver jeg og legge inn en ny avatar (http://image.netboot.net/avatar.png), men vil forumet godta det. Nei! Jaja, en får beholde den gode gamle da... Kanskje prøve og roe meg ned med litt rolig bf2 spilling Bruke GIF eller JPG ? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Tror du problemet ligger der? Forumet skal da støtte png og filstørrelsen er da i orden... Uansett prøv og reloade den noen ganger Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan kan jeg bli kvitt hår permanent? Ha! Ordspill... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Tror du problemet ligger der?Forumet skal da støtte png og filstørrelsen er da i orden... Uansett prøv og reloade den noen ganger Funket for meg ihvertfall.. Sorry at jeg bruker din avatar (har ikke en som jeg kan bytte tilbake til) *finne en ny* Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 lol, likte du avataren m3tro89? Ser du byttet Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) am3k steng ord delings patrulje tråden nå.. haha, ueland var raskere enn deg.. Endret 3. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hjelp meg med håropplegget da. Jeg liker ikke hår. OK, kanskje én millimeter oppe på hodet og normale øyevipper og øyebryn, men THAT'S IT! Kom med seriøse forslag nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 am3k steng ord delings patrulje tråden nå.. haha, ueland var raskere enn deg.. Ueland gjorde det! Ueland fikk mer street creds Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Tror du problemet ligger der?Forumet skal da støtte png og filstørrelsen er da i orden... Uansett prøv og reloade den noen ganger Funket for meg ihvertfall.. Sorry at jeg bruker din avatar (har ikke en som jeg kan bytte tilbake til) *finne en ny* Ute etter ny avatar er jo dette tråden for deg edit:opsi, fikset en liten feil Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) lol, likte du avataren m3tro89?Ser du byttet Skulle bare prøve om det gikk når den var som GIF ! Som jeg sa har jeg ikke en annen avatar tilgjengelig nå, så jeg må nesten bruke den litt.. (til jeg finner en jeg kan bruke) EDIT: Tror kanskje jeg er så slem at jeg finner meg et bilde fra samme filmen da ! Muhahaha ! Endret 3. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) am3k steng ord delings patrulje tråden nå.. haha, ueland var raskere enn deg.. Ueland gjorde det! Ueland fikk mer street creds ...av analfabetene. EDIT: Endret 3. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Analfabetene skal liksom være mennesker de også. Da skulle de bare visst åssen vi i kokkegjengen føler det. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 am3k steng ord delings patrulje tråden nå.. haha, ueland var raskere enn deg.. Ueland gjorde det! Ueland fikk mer street creds ...av analfabetene. EDIT: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 am3k steng ord delings patrulje tråden nå.. haha, ueland var raskere enn deg.. Ueland gjorde det! Ueland fikk mer street creds ...av analfabetene. EDIT: Din mus!!!!! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hva var det du rotet med i LOL tråden Mysil? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Kanskje litt for stor skrift i signatur ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 am3k steng ord delings patrulje tråden nå.. haha, ueland var raskere enn deg.. Ueland gjorde det! Ueland fikk mer street creds ...av analfabetene. EDIT: Når får denne fyren ban? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Fra Mysils signatur: "ORDDELINGSPATRULIEN" I? Den var litt gammaldags. Ja, jeg skriver "gammal" og ikke "gammel". Slå meg, jeg liker det! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 3...2...1.. Der laga mysil et nytt topic, og DEEEEEEERRR fikk han bann, sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg