henrikmain Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Why, litt for vanskelig å henge med i svingene når begreper som "frikortgrenser" nevnes? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg liker move it move it. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 hører lyden av bomber og granater på tv-en. er det noe bra? Går uansett og ser... god natt... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Fikk på partitesten: 1. 65,1 % Høyre. 2. 53,7 % FrP. 3. 52 % SV. Wow. Nummer tre svei ganske heftig. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Tips til kreative sjeler i SO4: Finn en måte å lage sengetøy som aldri trengs å skiftes, evt. en måte man slipper å skifte sengetøyet selv (den kan ikke kalles 'mamma' eller 'kjære' eller andre lignende ting). Du vil tjene deg rik på det! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 24 har meldt seg i bli sunnere klubben, det er 5 minutter til vi slutter med og rekrutere, meld deg nå, eller vent til midten av oktober! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 24 har meldt seg i bli sunnere klubben, det er 5 minutter til vi slutter med og rekrutere, meld deg nå, eller vent til midten av oktober! Gidder du bare å endre orddelingsfeilen i emnetittelen? Den går meg på nervene. "Bli sunnere-klubben", skal det være. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg liker move it move it. :!: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 24 har meldt seg i bli sunnere klubben, det er 5 minutter til vi slutter med og rekrutere, meld deg nå, eller vent til midten av oktober! Jeg venter til midten av oktober. Går ikke an å være med på noe sånt med et LAN i nær framtid (ByLAN '05). Da går alle sunnhets-greier til pers. LAN er til for å være usunn. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Why, litt for vanskelig å henge med i svingene når begreper som "frikortgrenser" nevnes? Nei, det er bare fryktelig, fryktelig uinteressant og kjedelig og hører hjemme i PRS. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Dere må også sjekke ut Free Jimmy, dop sex og vold, animert. Med Same-mafia! http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=1456 Også «VALIANT» Endret 3. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 24 har meldt seg i bli sunnere klubben, det er 5 minutter til vi slutter med og rekrutere, meld deg nå, eller vent til midten av oktober! Gidder du bare å endre orddelingsfeilen i emnetittelen? Den går meg på nervene. "Bli sunnere-klubben", skal det være. Nei, det har liksom ikke samme "impactet" som den uten "-"'en har Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hele det opplegget du kjører her, Fanta Boy, får meg til å tenke på dopingkontroll og konsentasjonsleirer. Jeez, det er en lek på et forum, og folk har rapporteringsplikt. Hva faen liksom? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er ikke helt sikker på hvor heldig det er. Folk med spiseforstyrrelser finnes. Slike har ikke anledning til å melde seg på et Grethe Roedekurs, eller Fedon Lindbergkurs for den saks skyld, men full anledning til å melde seg inn i Fanta Boys "Bli sunnere klubb". I starten kan det være bra, før det kan bli en besettelse. Bare nevner det, sier ikke at det er en dårlig ide, bare nevner en svakhet... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 "Bli sunnere-klubben" og "Fargeavatarene" har samme naziopplegg: Either you are with us, or you are against us. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Samme ord delings feil i sunnhets klubben v.2. FIX PLX! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 I was the one to let you know I was just sorry ever after Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Gammal sang, men akk så kul Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) ARGH! Forumet vil ikke spille på lag med meg. Her prøver jeg og legge inn en ny avatar (http://image.netboot.net/avatar.png), men vil forumet godta det. Nei! Jaja, en får beholde den gode gamle da... Kanskje prøve og roe meg ned med litt rolig bf2 spilling Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Gammal sang, men akk så kul Oh yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg