Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss da for fremtiden si at frikortgrensen er øket med CA 8000. Minstefradraget er økt fra 40 300 til 57 400 - altså med 17 100 kroner. Bunnfradraget er hevet fra 52 250 til 80 000 - altså med 27 750 kroner.

Innslagspunktet fra toppskatten klasse to er hevet fra 342 200 til 393 700- altså med 51 500 - og innslagspunktet skal ytterligere opp om vi fortsatt er i regjering etter valget.

Boligskatt og skatt på hjemme-PC er fjernet.

 

Jeg rett og slett forstår ikke de som ønsker forandring. Og @kd, nå har min godeste Sharp EL-531VH gått varm, må jeg finne frem grafisk kalkulator og lage grafer også?

Lenke til kommentar
Jeg har tårer i øynene, gratulerer Åge og resten av Norge. Fantastisk bortekamp! :D

WORD TO THAT.

 

Milten min holdt på å eksplodere når de kronisk usympatiske Slovenia-spillerne filmet og jukset seg til frispark hele tiden, med støtte fra det "fantastiske" hjemmepublikummet. Har alltid hatt et dårlig forhold til østblokkland, særlig Slovenia, da halve taktikken deres tydeligvis går ut på å spille stygt og jukse. EM-kampen fra 2000 gir meg fortsatt mareritt.

 

Needless to say satte depresjonene inn da 2-2-målet kom, og da Carew ble holdt helt mot slutten, da han hadde fri bane mot mål, rant begeret nesten over. 3-2-målet til Gamst'n beviste heldigvis at det finnes _noe_ rettferdighet i fotball.

 

Jeg er rørt.

Lenke til kommentar
I SVARTE!

 

Sjekket nettopp gamle mailen min som jeg brukte da jeg regga meg her. Jeg har klart å abbonenere på Siste ordet jeg, postboksen er en tanke overfylt....

 

http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4784009

 

:!:

Hahah! Også hotmail da. Tør ikke tenke på hvor mange mail du egentlig har fått :!:

 

:hmm:

 

Er vel endel. Av en elelr annen grunn fikk jeg plutselig 25MB innboks med en gang jeg fikk warning om at innboxen var full. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er ofte en fordel å bruke kalkulator, for da er man hvertfall sikret å få rett svar. Vet hvertfall om en høyrøstet, maktkåt blondine fra venstresiden som hadde hatt godt av et kurs i kalkulatorbruk og regning generelt :)

Har du ikke lest mine forrige innlegg? De borgerlige partiene er ikke spesielt mye bedre.

Lenke til kommentar
Har du ikke lest mine forrige innlegg? De borgerlige partiene er ikke spesielt mye bedre.

Så det du skrev om UH. Nå er det vel en kjennsgjerning at ungdomsavdelingene til partier ofte smører tykkere på enn "moderpartiet", og er mindre nøyaktige, noe som selvsagt er en strek i regningen. Dog er det vel mer graverende at SV-Kristins regnestykke om gratis skolemat ikke akkurat gikk opp, for å si det på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...