hylo Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Man leker ikke med Jesus! man ler av jesus. Jesus er koselig. Fu. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Danielsn: Erna har gitt deg mulighet til å tjene åtte tusen mer før du må betale skatt, og har øket minstefradraget. Hjelper ikke det "oss vanlige"? Men SO skal vel ikke brukes til politikk.. Noe mer enn 10k. tjener jeg ikke på et år, og det kan settes på frikortet uan sett Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Man leker ikke med Jesus! man ler av jesus. Jesus er koselig. Fu. jeg ler. du kan kose. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 danielsn, bare fordi du ikke gjør det gjelder det ikke alle... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Danielsn: Erna har gitt deg mulighet til å tjene åtte tusen mer før du må betale skatt, og har øket minstefradraget. Hjelper ikke det "oss vanlige"? Men SO skal vel ikke brukes til politikk.. Noe mer enn 10k. tjener jeg ikke på et år, og det kan settes på frikortet uan sett Men frikortgrensen er økt, og det er vel det eneste vi kan gjøre for å affecte deg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Man leker ikke med Jesus! man ler av jesus. Jesus er koselig. Fu. jeg ler. du kan kose. Du, dum < Jeg, smart. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 danielsn, bare fordi du ikke gjør det gjelder det ikke alle... Det er sant Liker egentlig det frp sier jeg, men det er bare det at det er umulig å gjennomføre det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Danielsn: Erna har gitt deg mulighet til å tjene åtte tusen mer før du må betale skatt, og har øket minstefradraget. Hjelper ikke det "oss vanlige"? 8 000? Du som er så ivrig Høyroman burde lære deg å regne. Tidligere frikortgrense (år 2001): 22 599 kr. Nåverende frikortgrense: 29 997 kr. Grensen er satt opp med: 7 398 kr. Ok, ikke den helt store forskjellen. Allikevel blir det helt feil å runde opp til 8 000. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 @kd - det kaller vi SMÅLIG... Jeg regner på bærumstiere, ikke kronestykker. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Våger meg å reklamere litt med stor skrift: Må dere bli med i Bli Sunnere Klubben. Frist om 44 minutt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Det er ikke sundt å leve uten sukker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 @kd - det kaller vi SMÅLIG... Jeg regner på bærumstiere, ikke kronestykker. Uansett om dere regner på hundrelapper, så blir det helt feil å runde opp til 8 000. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Bærumstier er 1000,-. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Herregud da... Det er ca 600 kroner i forskjell, og det gir jeg f i.. En bærumstier er forøvrig en tusenlapp. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Bærumstier er 1000,-. Javel. Da er frikortgrensen (regnet med bærumstiere) satt opp med 7 000, IKKE 8 000. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 @joachim: 602 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Slutt å være smålige... Uansett er jo også bunnfradraget økt, så det er kein problem. Tror vi legger saken død for godeste @kd går vill med kalkulatoren sin. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Herregud da... Det er ca 600 kroner i forskjell, og det gir jeg f i.. En bærumstier er forøvrig en tusenlapp. Jeg bare beviser det faktum at de borgerlige partiene jukser med tall. Jeg har flere ganger -i debatter- hørt representater fra Høyre snakke om frikortgrensa som visstnok er økt med 8000. Senest på skoledebatten, hvor lederen av Nesodden Unge Høyre var tilstede. Høyre, som har finansministeren, burde lære seg avrundingsregler. Endret 3. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Herregud da... Det er ca 600 kroner i forskjell, og det gir jeg f i.. En bærumstier er forøvrig en tusenlapp. Jeg bare beviser det faktum at de borgerlige partiene jukser med tall. Jeg har flere ganger -i debatter- hørt representater fra Høyre snakke om frikortgrensa som visstnok er økt med 8000. Senest på skoledebatten, hvor lederen av Nesodden Unge Høyre var tilstede. Høyre, som har finansministeren, burde lære seg avrundingsregler. *kosepå* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Tror vi legger saken død for godeste @kd går vill med kalkulatoren sin. Det er da stort sett helt ok å bruke hode på sånne regnestykker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg