Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielsn: Erna har gitt deg mulighet til å tjene åtte tusen mer før du må betale skatt, og har øket minstefradraget. Hjelper ikke det "oss vanlige"?

 

Men SO skal vel ikke brukes til politikk..

Noe mer enn 10k. tjener jeg ikke på et år, og det kan settes på frikortet uan sett ;)

Men frikortgrensen er økt, og det er vel det eneste vi kan gjøre for å affecte deg.

Lenke til kommentar
Danielsn: Erna har gitt deg mulighet til å tjene åtte tusen mer før du må betale skatt, og har øket minstefradraget. Hjelper ikke det "oss vanlige"?

8 000? Du som er så ivrig Høyroman burde lære deg å regne.

 

Tidligere frikortgrense (år 2001): 22 599 kr.

Nåverende frikortgrense: 29 997 kr.

Grensen er satt opp med: 7 398 kr.

 

Ok, ikke den helt store forskjellen. Allikevel blir det helt feil å runde opp til 8 000.

Lenke til kommentar
Herregud da... Det er ca 600 kroner i forskjell, og det gir jeg f i.. En bærumstier er forøvrig en tusenlapp.

Jeg bare beviser det faktum at de borgerlige partiene jukser med tall. Jeg har flere ganger -i debatter- hørt representater fra Høyre snakke om frikortgrensa som visstnok er økt med 8000. Senest på skoledebatten, hvor lederen av Nesodden Unge Høyre var tilstede. Høyre, som har finansministeren, burde lære seg avrundingsregler.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Herregud da... Det er ca 600 kroner i forskjell, og det gir jeg f i.. En bærumstier er forøvrig en tusenlapp.

Jeg bare beviser det faktum at de borgerlige partiene jukser med tall. Jeg har flere ganger -i debatter- hørt representater fra Høyre snakke om frikortgrensa som visstnok er økt med 8000. Senest på skoledebatten, hvor lederen av Nesodden Unge Høyre var tilstede. Høyre, som har finansministeren, burde lære seg avrundingsregler.

*kosepå*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...