Nilsen Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Self ownage x 2 Kanskje ikke rett tid for å komme med "humor"? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Orker ikke følge med i SO4 mer. er bare rot alt sammen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Fikk nettopp vite at fetteren til en av mine beste venner hang seg på bursdagen sin i går, 19 år gammel. Uff da. Kjente du han personlig? Kondolerer. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Self ownage x 2 Kanskje ikke rett tid for å komme med "humor"? Det er vel ikke det. Men det finnes mange typer mennesker, og mange av de [insert correct word] holder til her i SO4. Derfor er kanskje "Deppetråden" bedre for slike innlegg.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ja. Har møtt han flere ganger. Utrolig livsglad person. Ingen skjønner noe, det var ikke noe brev e.l. Familien har allerede mistet et barn i krybbedød. Lillebroren, som nå er enebarn må ha det helt jævlig. edit: The_fire: Beklager fatal feilpost. Endret 3. september 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Omg, kebab. nam! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Her er det noen som sender opp raketter. Koselig. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Skuffende nok, er det første som møter oss en dukketheater-scene fra Arbeiderpartiet om Super-Jens som skal redde Norge fra Erna. De er i ferd med å demontere den, og lillebror går rett bort og må se på. "Pass på at du ikke forviller deg inn i Arbeiderpartiet, Phillip" roper mamma. "Han er hjertelig velkommen!" sa arbeiderparti-mannen, og gir mamma en brosjyre med et stort bilde av Jens på. "Vil du trampe på Jens, Joachim?" sier min mama, og vi slenger den på bakken og tråkker begge to. Vi går fort videre... Jøss, greie der er'a! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Skuffende nok, er det første som møter oss en dukketheater-scene fra Arbeiderpartiet om Super-Jens som skal redde Norge fra Erna. De er i ferd med å demontere den, og lillebror går rett bort og må se på. "Pass på at du ikke forviller deg inn i Arbeiderpartiet, Phillip" roper mamma. "Han er hjertelig velkommen!" sa arbeiderparti-mannen, og gir mamma en brosjyre med et stort bilde av Jens på. "Vil du trampe på Jens, Joachim?" sier min mama, og vi slenger den på bakken og tråkker begge to. Vi går fort videre... Jøss, greie der er'a! Tøft :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har tårer i øynene, gratulerer Åge og resten av Norge. Fantastisk bortekamp! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har tårer i øynene, gratulerer Åge og resten av Norge. Fantastisk bortekamp! Jeg har vært i adrenalinrus i et kvarter nå. Jeg løp ut i gaten, og skrek "JAAAAAAAAAAAAA". Skal se på TV3 nå for å se flere kommentarer osv. JEG ER SÅ JÆVLIG GLAD! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jesus, it's only a game. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Skuffende nok, er det første som møter oss en dukketheater-scene fra Arbeiderpartiet om Super-Jens som skal redde Norge fra Erna. De er i ferd med å demontere den, og lillebror går rett bort og må se på. "Pass på at du ikke forviller deg inn i Arbeiderpartiet, Phillip" roper mamma. "Han er hjertelig velkommen!" sa arbeiderparti-mannen, og gir mamma en brosjyre med et stort bilde av Jens på. "Vil du trampe på Jens, Joachim?" sier min mama, og vi slenger den på bakken og tråkker begge to. Vi går fort videre... Jøss, greie der er'a! Tøft :!: Det var ARBEIDERPARTIET joh! Bandidos-Pelle, hadde det enda vært Sverige, hadde jeg forstått det. Men Slovenia er det da klart vi skulle slå? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Man leker ikke med Jesus! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Man leker ikke med Jesus! Jo, hver kveld. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Man leker ikke med Jesus! man ler av jesus. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) I SVARTE! Sjekket nettopp gamle mailen min som jeg brukte da jeg regga meg her. Jeg har klart å abbonenere på Siste ordet jeg, postboksen er en tanke overfylt.... :!: Endret 3. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Det var ARBEIDERPARTIET joh! Bandidos-Pelle, hadde det enda vært Sverige, hadde jeg forstått det. Men Slovenia er det da klart vi skulle slå? Arbeiderpartiet er da ikke så ille, Erna gjør de ikke noe serlig for oss "vanlige" Endret 3. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hahah! Også hotmail da. Tør ikke tenke på hvor mange mail du egentlig har fått :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Danielsn: Erna har gitt deg mulighet til å tjene åtte tusen mer før du må betale skatt, og har øket minstefradraget. Hjelper ikke det "oss vanlige"? Men SO skal vel ikke brukes til politikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg