Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 edit: er bare 550 kalorier i en stor melkesjokolade. BARE? Eh.. Det er dessuten feil, det er 550 per 100 gram. En 200 grams sjokolade(en stor en altså), har dermed 1100.... Blir kvalm av tanken... jeg spiste en i går+ en stor cola og enda en cola når jeg sto opp nå¨skal jeg og kjøpe enda mer cola. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hva skal folket i dag da? Se på fotballkamp på tv3? Animere avataren din. Hehehe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Zalman VF700-Cu og ny chipset-kjøler er herved installert Neste på lista er ny PSU, og så kanskje jeg bytter ut den 120mm vifta til CPU'en med ei enda mere stillegående for jeg har en Über temperatur slik jeg har nå, høyere gjør ingenting Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 *peke* SE der er dronningen av england!! *løpe ut av so4* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg trenger ikke kalorier fra melkesjokolade nei... Har spist greit nok i dag jeg.. Jeg synes det er blitt litt støvete på rommet mitt, skal ta over litt med støvsugeren. Det er utrolig for hvort støvet kommer, maiden var her jo senest på torsdag... Jaja... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 JoachimR; var det markedsdagene i bogstaveien du var? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Ja. Du kan lese bloggen min. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 hahaha trampe på jens... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) ARGH! det var den festen! Rett etter jeg hadde kommet inn døra fløy det en idiot på meg, vi fikk utvekslett et par slag før noen kom å la han i bakken... EDIT: før knytte neven kom ropte han; Ikke se på meg som du er deilig Endret 3. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 ARGH! det var den festen! Rett etter jeg hadde kommet inn døra fløy det en idiot på meg, vi fikk utvekslett et par slag før noen kom å la han i bakken... EDIT: før knytte neven kom ropte han; Ikke se på meg som du er deilig Why? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 edit: er bare 550 kalorier i en stor melkesjokolade. BARE? Eh.. Det er dessuten feil, det er 550 per 100 gram. En 200 grams sjokolade(en stor en altså), har dermed 1100.... Blir kvalm av tanken... Nå vet jo du heller lite om hva som er godt når du bare leser kalloritallet og mener maten er god.... Endte bare opp med en Fun Ligth Iste peach og smurf drops <3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 HAHA Haddis. Det gikk fort. Jeg sitter og småpilser litt i påvente på å få besøk til vorspiel. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 faen, kom meg ikke på butikken jeg dritt stengetider Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 argh,skal bli full på rommet mitt i kveld! argh argh Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Noen som har hørt noe fra Khold? Sitter med den nyeste CDen som kommer ut i oktober i hånden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Noen som har hørt noe fra Khold? Sitter med den nyeste CDen som kommer ut i oktober i hånden Ahh, den må handles inn. Har resten av discografien. Var dessuten på Khold-konsert @ samfundet i Trondheim i 2003. De varmet opp til Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Khold er litt kos. Det er lørdag så jeg unner meg en cola. WAHOO! PARTEY! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Khold er litt kos. Det er lørdag så jeg unner meg en cola. WAHOO! PARTEY! Ok, du er crazy! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Ja. Du kan lese bloggen min. "Vil du trampe på Jens, Joachim?" sier min mama, og vi slenger den på bakken og tråkker begge to. Vi går fort videre... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 *kose på sine 150 KrF drops* Har du rasket dem til deg på en stand? -- Jeg har bare brukt 10 kroner i dag. Og jeg fikk nesten 2000 på torsdag. Det betyr fint overskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg