-Teddy- Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 *Stå opp* Litt deilig og, sola skinner og det ser ut til at det kan bli en flott dag. Får vel begynne å ringe til noen kompiser når de har stått opp, om noen timer... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 jeg kjeder meg :\ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Party i dag Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 God morgen alle sammen, i dag skal jeg vist til oslo på en eller ana bolig-messe i valhall(?). Noen andre som skal dit? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Lite liv her nå. SO4 lå lang nede *dytte oppover* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Hihi, Canal Digital skrudde nettopp opp linjene våre fra 1250/1250 til 4000/2000, kostnadsfritt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 nice Loeve. får 4mbit/614 ellerno fra NGT til samma pris som det vi har nå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Det som er så kjekt, er at borettslagsavtalen vår gir oss 4/2 mbit til 397,- Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 vi får 4/4 mbit + tv + iptelefon = 768 ,- Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal ut på shoppin'! See ya! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hvordan kan du glede deg til shopping? det er så forbanna kjedelig. sånn her skal det være: Inn i butikken > kjøpe > dra hjem. Edit: bare kjøpe det du skal ha, og ikke gå rundt som ei jente å se overalt Endret 3. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Kjedelig? Nei, nå får du gi deg! Pappas kredittkort brenner i hendene mine! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jaja. jeg har ikke evig med penger å bruke jeg :\ kunne gjerne kjøpt meg ny skjerm og hd nå, men jeg får vel spare som folk flest. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 vi får 4/4 mbit + tv + iptelefon = 768 ,- Hvilken leverandør? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Christian og Cindy var her i byen på dyrskuet i går. Makan til dårligere konsert skal man lete lenge etter Nå skal jeg ut i det fine været og se på bønder som stiller ut alt slags dritt... Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Go morgen da blir det gaming og fotball i dag å Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Damn. Det er gørr kjedelig med online kartleggingsprøver. Spesielt når 70 elever prøver å komme inn på samme trege skoleserver. Hu hei hvor det går. ¨Har dere og EN server for MANGFOLDIGE datamaskiner? Trur me har en server for 36 datamaskiner, Det er bare datarommet... Spesilet morro når svara står i kildekoden Pølsefesten hos hw var skøy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 ARGH Spy og drite! Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få kjørt gode gamle DOS-spill i xp? Forbanna mannsskit! Jeg vil spille Worms!11 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Kjenner problemet Glint. Alle de gode spillene er jo laget godt før år 2000 og. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke får Realms of the Haunting til å fungere ordentlig. Spilte gjennom Legend of Kyrandia 2: The Hand of Fate (tidenes tittel forresten. Manos anyone?) her om dagen. Digg spill! Og nå fikk jeg lyst til å spille X-Com: Apocalypse. Enda et gammelt kongespill. *Lete etter CD'n* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har bestemt meg for å bygge ny spille-PC, en som jeg kan bruke til de gode, klassiske spillene. Har allerede CPU, RAM og skjermkort liggende her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg