Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Tja..driver å laster ned Mandrake som skal inn på den nye bærbare... Dessuten sitter å ser på et nytt boligprosjekt som kansje skal invisteres i... EDIT: Link Endret 3. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mirann! Har du forvilla deg til dette forumet nå da? Det burde du ikke ha gjort Har nok det! Ikke min feil da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Dagon: Bare surfer og kjeder meg. Drikker ikke på noe....tror eg har cola light tho. *markere litt mer på reviret* Edit: Nice haddis. Edit: Ka pokker var det eg skrev der? Endret 3. september 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mirann! Har du forvilla deg til dette forumet nå da? Det burde du ikke ha gjort Har nok det! Ikke min feil da Fører bare til elendighet hele detta forumet her. Det hviler en forbannelse. Beware. ------- Trøøøttt tar kvelden. god natt folkens Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mirann! Har du forvilla deg til dette forumet nå da? Det burde du ikke ha gjort Har nok det! Ikke min feil da Fører bare til elendighet hele detta forumet her. Det hviler en forbannelse. Beware. ------- Trøøøttt tar kvelden. god natt folkens He he...skal nok klare å overleve Sove godt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Edit: Nice haddis. Absolutt. Skal ut å se på tomten i morgen, jeg får da nedre etasje sammen med dama mens mor skal bo i andre etasje Så leier vi ut det andre huset til jeg overtar det om et par års tid Er så utrolig digg å få alt rett i henda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 haddis: Hvorfor heter bloggen din "Bjørn sitt smålige liv". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 "Bjørn sitt smålige liv". Neh, vet ikke...skal det hete noe annet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Haddis: er ekønomien så¨bra altså? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Haddis: er ekønomien så¨bra altså? Egentlig ikke Jeg tjener ikke mer en 6000 i mnd som lærling, dama tjener ikke no. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Nå når eg tenker det...hadde du ikke fått en del penger av faren din eller noe? Mirann: Kordan havnet du på forumet her forresten? *nyskjerrig* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mirann: Kordan havnet du på forumet her forresten? *nyskjerrig* Forsøker å bli nerd Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mirann: Kordan havnet du på forumet her forresten? *nyskjerrig* Forsøker å bli nerd Det har du vært ganske lenge Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Nå når eg tenker det...hadde du ikke fått en del penger av faren din eller noe? Blir satt inn noen penger per mnd...men ikke no å bli rik av nei Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Ingen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt VX i gass-/væskeform? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 akkurat sett ferdig how high på tvn , ganske morsom film Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 akkurat sett ferdig how high på tvn , ganske morsom film Japp. Slager den der.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 akkurat sett ferdig how high på tvn , ganske morsom film Japp. Slager den der.. fikk litt lyst på en blå da to bad dame er så negativ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mirann: Kordan havnet du på forumet her forresten? *nyskjerrig* Forsøker å bli nerd Hehe. Smetho som dro deg inn her? *gå ut en tur :/ * Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 stikke og legge meg for andre gang i dag , tv på soverommet er ikke altid så lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg