Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja. *Gjemme seg under dynen og ule* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja.*Gjemme seg under dynen og ule* ja jeg og snakkes Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Feiger alle ut nå? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Feiger alle ut nå? Ja, vi er spinkle nerder med tykke brilleglass. Jenter er farlig, vi må gjemme oss. Men pix plz? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Feiger alle ut nå? Sov fra 5 til kl 21.30, så det blir nok ikke noe feiging ut her vertfall Goophy: Ta en titt på RPP å se det deiligste du har sett på lenge Endret 2. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Feiger alle ut nå? Ja, vi er spinkle nerder med tykke brilleglass. Jenter er farlig, vi må gjemme oss. Men pix plz? ja pixplzpixplz omgzorlolzor pixpixpixpxipixpxipxipxipxpxipppllpzlplpzpzlpzlpzplzlpzlppz Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Goophy: Ta en titt på RPP å se det deiligste du har sett på lenge Beklager, så meg selv i speilet for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Goophy: Ta en titt på RPP å se det deiligste du har sett på lenge Beklager, så meg selv i speilet for ikke så lenge siden. Vet, er ikke så gøy å se på deilige personer etter man har sett på seg selv... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 pixpixplzplz godnatt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nei, det er ikke det. Tror jeg må ty til større plastiske operasjoner snart. Suge vekk en 80-90kg spekk, så meg ny nese, barskere hake, høyere kinnben, løfte øynene og sy inn en parykk. Litt magemuskler i silikonform hadde nok heller ikke skadet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 *Plastik oprasjon* Noe sånt? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Feiger alle ut nå? Ja, vi er spinkle nerder med tykke brilleglass. Jenter er farlig, vi må gjemme oss. Men pix plz? Ja, jenter er skumle..TENK om du får jentelus! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Feiger alle ut nå? Sov fra 5 til kl 21.30, så det blir nok ikke noe feiging ut her vertfall Goophy: Ta en titt på RPP å se det deiligste du har sett på lenge Hvordan går det an å sove sååå lenge? I strekk?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noe sånt? Nja, tror vi trenger litt mer. Mirann, ja. Visste du at jentelus kan ta livet av en stakkar på under 10 minutter om man får det under huden? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvordan går det an å sove sååå lenge? I strekk?? Jesus synger vuggeviser til meg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mirann, ja. Visste du at jentelus kan ta livet av en stakkar på under 10 minutter om man får det under huden? He he..trodde det var guttelusen som gjorde sånn skade (?) Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noen som vet om det finnes postkontor ved Storlien? Send meg gjerne en PM om du vet av no håper ikke dette kvalifiserer som support Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noe sånt? Nja, tror vi trenger litt mer. Noe mer en det så ender du opp slik: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvordan går det an å sove sååå lenge? I strekk?? Jesus synger vuggeviser til meg Jesus OG vinen hans?!?! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Omg, 4400 var jo litt kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg