Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Så behagelig, husk paraply hvis du skal ut da Paraply er for sveklinger Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hey folkens! Nå sitter jeg og @kd på kontoret til HW.no Vi er på pølsefest Her er hele "eliten" Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå har Bli sunnere klubben begynnt og rekrutere, hvis du joiner NÅ så får du farge på navnet ditt FØRSTE 15 FÅR FARGE!! OMG! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 *snip* Tier på at du føler deg skikkelig utilpass. Neida. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Så behagelig, husk paraply hvis du skal ut da Paraply er for sveklinger Neida, ikke når du får et lyn i paraplyen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Her er hele "eliten" Synd du lyver og havner i helvete. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Her er hele "eliten" Synd du lyver og havner i helvete. Havner man der hvis man lyver? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Her er hele "eliten" Synd du lyver og havner i helvete. Havner man der hvis man lyver? Gleder du deg til det? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Gleder du deg til det? Nei. Er det ikke fryktelig varmt der? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Gleder du deg til det? Nei. Er det ikke fryktelig varmt der? Det er deilig. Litt kjølig. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det er deilig. Litt kjølig. ER det lurt å ha med seg votter og lue? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det er deilig. Litt kjølig. ER det lurt å ha med seg votter og lue? Så kaldt er det ikke. Men litt kaldt er det. Du må nok dra til helvete for å kjenne. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det er deilig. Litt kjølig. ER det lurt å ha med seg votter og lue? Så kaldt er det ikke. Men litt kaldt er det. Du må nok dra til helvete for å kjenne. Høres nesten ut som at du har vært der. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det er deilig. Litt kjølig. ER det lurt å ha med seg votter og lue? Så kaldt er det ikke. Men litt kaldt er det. Du må nok dra til helvete for å kjenne. Høres nesten ut som at du har vært der. Jeg er der. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hvis man skal til helvete får man sørge for å ta med riktig solfaktor. Ild og svovel skal man ikke spøke med. Den eneste ulempen er at vi ikke har noen rapporter om det selges solkrem der eller ikke. Det kan bli et problem etterhvert. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er der. Jeg tar neste buss dit. Solkrem skal med. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er der. Lukter det svidd skinke hele tiden? ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er der. Jeg tar neste buss dit. Solkrem skal med. Er ikke spesielt vits i. Du dør ikke av solbrenthet, men diverse andre saker gjør det. Lukter det svidd skinke hele tiden? ^^ Både ja og nei. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Rare folk hehe Tror jeg skal legge meg nå jeg, madagascar var kjempesøt film =) Har akkurat spist og er kjempemett så burde drøyen litt før jeg legger meg. Men samtidig burde jeg få så mye søvn som mulig. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Du dør ikke av solbrenthet, men diverse andre saker gjør det. Hvilke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg