Eline Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Noob-statoil. Noob-brukere. Blæ på deg! Enkelte ting er urettferdig Ene lagvenninna mi var med der. Det var hun som ble fløyet til Ahus. Hun brakk ryggen på 5 steder. De andre fikk bare noen småskrammer. Hun brukte ikke bilbelte. Bruk bilbelte alle sammen, det er viktig! Link funker igjen. Endret 2. september 2005 av Eline Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er du litt blond, (Kri)Stine? EDIT: Bare tull altså, jeg fikk litt dårlig samvittighet Nei, er du? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Noob-statoil. Noob-brukere. Blæ på deg! Enkelte ting er urettferdig Ene lagvenninna mi var med der. Det var hun som ble fløyet til Ahus. Hun brakk ryggen på 5 steder. De andre fikk bare noen småskrammer. Hun brukte ikke bilbelte. Bruk bilbelte alle sammen, det er viktig! Enkelte ting er urettferdig Fikset link. Endret 2. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noob-statoil. Noob-brukere. Agreed. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Linken funker ikke, fredrikrb. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Burger, pizza, baguett, mer baguett og baconpølser. And the fight for the calories is on Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Linken funker ikke, fredrikrb. Men denne gjør det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) De linkene er fikset for lenge siden, jeg fikset ikke den i quote. Øh, nei... Nå tror jeg alt skal være i orden. Endret 2. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mindagelige lønsj har bestått av 0,5l. cola og 5 boller Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Linken funker ikke, fredrikrb. Men denne gjør det! Nå funker den. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Din lucn nærmer seg dagsinntaket mitt.. Noen som vet hvor jeg kan finne ut antall besøkende på blogspot-blogger? Eventuelt hva jeg bør legge inn for å kunne se det i fremtiden? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Din lucn nærmer seg dagsinntaket mitt.. Noen som vet hvor jeg kan finne ut antall besøkende på blogspot-blogger? Eventuelt hva jeg bør legge inn for å kunne se det i fremtiden? Du kan kose på meg, så kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 *Kosekose* *Føle seg utenfor* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 *Kosekose* Ærlig talt. Jeg har ingen anelse om det, men regner med at det er en slags form av site-o-meter du kan få tak i. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Blir det noe oslo-treff en dag eller? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Теперь, слушайте вверх: Остановите ваш дотла буря беседовать, или пожалуйста, считайте что-то более интересным сказать. И by the way, I имеет, и я смог пнуть ваши behinds anytime. (если вы ванты думаете я реально, то сумейте как написать или поговорить русскому, вам будьте как туп как Valgerd) Ehehe, altavista ftw. Prøv å oversett tilbake også, automatisk gebrokkenhet innlagt. Endret 2. september 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nå kommer tordenværet :D :D Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Blir det noe oslo-treff en dag eller? Jeg skal til Oslo imorgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nå kommer tordenværet :D :D Så behagelig, husk paraply hvis du skal ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg