Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hva kommer etter B, danielsn? S? :p

 

Fredrik: Jeg er sikker på at jeg hadde mer snop enn deg. I dag har forresten macen logget meg av forumet bare 4 ganger. :w00t:

:woot:

 

Digg da. I dag har jeg laget pannekaker.

 

For dere som lurer, jeg eier til å lage mat. Bare spør lærerene på hybelmat på skolen min. En jævel til å blande saft er jeg og. :cool:

 

1-800-LE-CHEF for booking.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faren min er lagt inn på sykehus, må være der minst en uke. En del av øyet hans har løsnet elns. :( Så nå er både søsteren min og faren min borte, bare jeg, mamma og broren min igjen.

Det var trist å høre :(

 

 

Du får hilse, og ønske han god bedring

Nevner jeg deg sier han bare at jeg må sykle like mye som det du gjør, det kan man ikke ha noe av! :p

Lenke til kommentar
Faren min er lagt inn på sykehus, må være der minst en uke. En del av øyet hans har løsnet elns. :( Så nå er både søsteren min og faren min borte, bare jeg, mamma og broren min igjen.

Det var trist å høre :(

 

 

Du får hilse, og ønske han god bedring

Nevner jeg deg sier han bare at jeg må sykle like mye som det du gjør, det kan man ikke ha noe av! :p

I gymtimene har jeg begynt å sykle til hønefoss og tilbake, men selvfølgelig en liten tur innom på statoil på veg hjem :p

 

EDIT: kyllingwrap :love:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar

Fredrik: Om du vil ha kunder, så ikke bruk bollebildene fra bakeworkloggen din som reklame :p

 

Danielsn: Firstprise?

 

Edit: Jeg vet ikke om jeg kan være sunn. Se bare hvordan jeg blir oppdratt:

 

Nei, nå skal jeg lempe innpå alt godteriet jeg finner samt et dugelig mengde cola.
Endret av svamp
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke komme innom Hov også? Statoil og Hov er jo nesten naboer. :p

ja, kanskje det. men er statoil på bergermoen jeg er innom da :p

 

Men kan nok komme innom en tur ja kanskje.

 

Nevner jeg deg sier han bare at jeg må sykle like mye som det du gjør, det kan man ikke ha noe av!

Du har ikke hørt om buss før da?

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
I gymtimene har jeg begynt å sykle til hønefoss og tilbake, men selvfølgelig en liten tur innom på statoil på veg hjem :p

 

EDIT: kyllingwrap :love:

Argh! Når jeg var på Statoil i går så hadde de ikke kyllingwrap! Eller, de hadde den ferdig om 8 min., men det rakk ikke jeg, siden jeg skulle ta bussen. Dårlige greier! :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...