Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hva kommer etter B, danielsn? S? Fredrik: Jeg er sikker på at jeg hadde mer snop enn deg. I dag har forresten macen logget meg av forumet bare 4 ganger. Digg da. I dag har jeg laget pannekaker. For dere som lurer, jeg eier til å lage mat. Bare spør lærerene på hybelmat på skolen min. En jævel til å blande saft er jeg og. 1-800-LE-CHEF for booking. Endret 2. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Faren min er lagt inn på sykehus, må være der minst en uke. En del av øyet hans har løsnet elns. Så nå er både søsteren min og faren min borte, bare jeg, mamma og broren min igjen. Det var trist å høre Du får hilse, og ønske han god bedring Nevner jeg deg sier han bare at jeg må sykle like mye som det du gjør, det kan man ikke ha noe av! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hva kommer etter B, danielsn? S? Eg tog an ikke Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Faren min er lagt inn på sykehus, må være der minst en uke. En del av øyet hans har løsnet elns. Så nå er både søsteren min og faren min borte, bare jeg, mamma og broren min igjen. Det var trist å høre Du får hilse, og ønske han god bedring Nevner jeg deg sier han bare at jeg må sykle like mye som det du gjør, det kan man ikke ha noe av! I gymtimene har jeg begynt å sykle til hønefoss og tilbake, men selvfølgelig en liten tur innom på statoil på veg hjem EDIT: kyllingwrap Endret 2. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Prøv å vær litt sunne da folkens... ikke ødegg moroa nå..la dem spise hva de vil og kose seg med maten og ha det fint Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fredrik: Om du vil ha kunder, så ikke bruk bollebildene fra bakeworkloggen din som reklame Danielsn: Firstprise? Edit: Jeg vet ikke om jeg kan være sunn. Se bare hvordan jeg blir oppdratt: Nei, nå skal jeg lempe innpå alt godteriet jeg finner samt et dugelig mengde cola. Endret 2. september 2005 av svamp Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor ikke komme innom Hov også? Statoil og Hov er jo nesten naboer. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hvorfor ikke komme innom Hov også? Statoil og Hov er jo nesten naboer. ja, kanskje det. men er statoil på bergermoen jeg er innom da Men kan nok komme innom en tur ja kanskje. Nevner jeg deg sier han bare at jeg må sykle like mye som det du gjør, det kan man ikke ha noe av! Du har ikke hørt om buss før da? Endret 2. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fredrik: Om du vil ha kunder, så ikke bruk bollebildene fra bakeworkloggen din som reklame Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hvorfor ikke komme innom Hov også? Statoil og Hov er jo nesten naboer. ja, kanskje det. men er statoil på bergermoen jeg er innom da Jeg har ikke hørt om stedet, derfor kan det ikke være i Hønefoss. Jeg har hørt om buss, men han mener jeg skal sykle. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har ikke hørt om stedet, derfor kan det ikke være i Hønefoss. Nei, det er rett ved grensa til ringerike på jevnakersiden, langs rv35 Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 I gymtimene har jeg begynt å sykle til hønefoss og tilbake, men selvfølgelig en liten tur innom på statoil på veg hjem EDIT: kyllingwrap Argh! Når jeg var på Statoil i går så hadde de ikke kyllingwrap! Eller, de hadde den ferdig om 8 min., men det rakk ikke jeg, siden jeg skulle ta bussen. Dårlige greier! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sist jeg skulle ha kyllingwrap sa han søte mannen i disken at de nettopp var blitt ferdige!=D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Da skal vi være sunn i en måned Tro hvordan det blir uten cola.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Noob-statoil. Noob-brukere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg var på Burgerking i dag, spiste en kyllingpanini. Den var utrolig god! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg var på Burgerking i dag, spiste en kyllingpanini. Den var utrolig god! Panini, hav var det det var igjen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fredrik, bollene dine ser deilige ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fænk ju! De smakte godt òg. Stine, jeg kan godt laste opp bilder av den forskjellige maten jeg har spist i det siste, om det er ønskelig? Burger, pizza, baguett, mer baguett og baconpølser. Jeg liker ikke å erte. Endret 2. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg