Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jaja, då snakke eg nordlending, vertfall det eg kan. Så kan vi alle tre få advarsla Carten, e du domm? du kan jo ikje få warn å bli utestengt. fysj! Endret 2. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nordlendinger sier ikke "eg"? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Nordlendinger sier ikke "eg"? Alle jeg kjenner så. Narvik området rundt der. Endret 2. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Husk at dere kan begynne og melde dere på Bli sunnere Klubben del.2 ikveld. Bare refreash forumet i halv ti tiden, så finner dere tråden! Og husk, HVIS DERE IKKE MELDER DERE, så blir jeg lei meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Oki. De jeg kjenner som sier "eg" er fra vestlandet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Husk at dere kan begynne og melde dere på Bli sunnere Klubben del.2 ikveld. Bare refreash forumet i halv ti tiden, så finner dere tråden! Og husk, HVIS DERE IKKE MELDER DERE, så blir jeg lei meg Nei takk.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Er du litt blond, (Kri)Stine? EDIT: Bare tull altså, jeg fikk litt dårlig samvittighet Jeg har spist for mye snop nå. Men det er mer igjen enda Endret 2. september 2005 av svamp Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nordlendinger sier ikke "eg"? lofotfolka gjør det men ikke de ekte norlendingene æææææææææææææ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Husk at dere kan begynne og melde dere på Bli sunnere Klubben del.2 ikveld. Bare refreash forumet i halv ti tiden, så finner dere tråden! Og husk, HVIS DERE IKKE MELDER DERE, så blir jeg lei meg http://home.earthlink.net/~olsensscanfoods...e/melkesjok.jpg[/img] Nei takk.. sånn sjokkelade spiser jeg nå, bare 200grams da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Nordlendinger sier ikke "eg"? lofotfolka gjør det men ikke de ekte norlendingene æææææææææææææ Ha? EDIT: HAHAHAHA! :!: Endret 2. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hello, you! *slappe av med sjokolade, brus og Sting - Fields of Gold* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Prøv å vær litt sunne da folkens... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hello, you! *slappe av med sjokolade, brus og Sting - Fields of Gold* Og vi har bare FirstPrise festbrus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Prøv å vær litt sunne da folkens... Nei, nå skal jeg lempe innpå alt godteriet jeg finner samt et dugelig mengde cola. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Faren min er lagt inn på sykehus, må være der minst en uke. En del av øyet hans har løsnet elns. Så nå er både søsteren min og faren min borte, bare jeg, mamma og broren min igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Prøv å vær litt sunne da folkens... Slutt å tell kalorier og ødelegge livet ditt da, Joachim... Jeg legger ikke på meg, og jeg trives som usunn. Thank you. Tonio, WTF? Kjipern! Endret 2. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hello, you! *slappe av med sjokolade, brus og Sting - Fields of Gold* Og vi har bare FirstPrise festbrus Den er god. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 *se på one piece 101 til 106* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Faren min er lagt inn på sykehus, må være der minst en uke. En del av øyet hans har løsnet elns. Så nå er både søsteren min og faren min borte, bare jeg, mamma og broren min igjen. Det var trist å høre Du får hilse, og ønske han god bedring Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hva kommer etter B, danielsn? S? Fredrik: Jeg er sikker på at jeg hadde mer snop enn deg. I dag har forresten macen logget meg av forumet bare 4 ganger. Edit: Tonio, uff Håper det kommer til å gå bra. Lykke til. Endret 2. september 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg