Dahl Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Og hva holder du på med? Romanse med Ueland? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Hvor er det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nei, Tor Henning er ikke her. Det er "sommer"fest. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Skjedd med deg og irc Backslash? eller tar jeg feil av en annen nå? Øhh... Hvilken kanal er det snakk om? Tror ikke jeg har gjort noe. Foco @ qnet. <--- Shikaru Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Hvor er det? Børspassagen i Oslo(rett ved Børsen). Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hvem har avateren der det står Satan Lissom? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Steven Segal is Out for Justice on TVNorge kl.21.30 BE THERE!! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 hahaha nå har ho 11 åringen unblokka meg !! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Og hva holder du på med? Romanse med Ueland? Beklager men kun Polkadot gjør det. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 har ueland alltid vært community manager? Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Og hva holder du på med? Romanse med Ueland? Beklager men kun Polkadot gjør det. hurra! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 har ueland alltid vært community manager? Jeg har vel drevet på her i forumet i over 2 år, men endret litt på tittelen for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg her på TV-en i Hardware Onlines lokaler og surfer. Gøy. Og hva holder du på med? Romanse med Ueland? Beklager men kun Polkadot gjør det. Wow, Du har humor Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Beklager men kun Polkadot gjør det. Oh my. Interne affærer på forumet, skumle greier. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hva vil det si å være Community manager? Jeg har vært på Kvadrat ved Sandnes i dag. Det er et _stort_ kjøpesenter. EDIT: Og det snakker du om, Goophy, du er jo moren min. Endret 2. september 2005 av svamp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Og det snakker du om, Goophy, du er jo moren min. Sterke slektsbånd er ikke det samme som småforelskelser. Det vet du jo kjære. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tonio, venninna di var ytterst hit-bar. Bare synd man havner i fengsel for sånn. ^^ Hun er ikke venninna mi, hun er venninna til søsteren til venninna mi/søsteren til en venn av meg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tonio, venninna di var ytterst hit-bar. Bare synd man havner i fengsel for sånn. ^^ Hun er ikke venninna mi, hun er venninna til søsteren til venninna mi/søsteren til en venn av meg. Niceness. :---D Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 når du skriver med caps lock på fortjener du ikke pizza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg