PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kristoffer-_ sier:gammel er du? snuppa her sier: 11`5 hæhæhæh Det er bare tragisk og leit at dere ofrer tid på å plage henne... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Lan er noe helt annet Og enda kulere enn vanelig lan: "The Gatering" :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Som skal bli min årlige sosiale ting Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kristoffer-_ sier:gammel er du? snuppa her sier: 11`5 hæhæhæh Det er bare tragisk og leit at dere ofrer tid på å plage henne... Vi har jo nesten ikke et liv Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kristoffer-_ sier:gammel er du? snuppa her sier: 11`5 hæhæhæh Det er bare tragisk og leit at dere ofrer tid på å plage henne... jeg skulle egentlig og kjøpe cola men så regnet det... man må da få lov til og ha det gøy... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Som skal bli min årlige sosiale ting for noen er det nok med en sosial uke i året Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Å ha det gøy på en liten "pikes" beskostning er ikke bra. Herregud, som dere selv forstod, hun går på barneskolen. Pedo, anyone? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Joachim, lighten up. Smått er da uten tvil godt. Smårips er bær det og! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Å ha det gøy på en liten "pikes" beskostning er ikke bra. Herregud, som dere selv forstod, hun går på barneskolen. Pedo, anyone? jeg er enda under 16 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Me! Pick me! Maraton på tv3 nå Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Å ha det gøy på en liten "pikes" beskostning er ikke bra. Herregud, som dere selv forstod, hun går på barneskolen. Pedo, anyone? man e rvel ikke pedo fordi man ler av et barn tard Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Joachim, lighten up. Smått er da uten tvil godt. Smårips er bær det og! Elleveåringer er ikke bare smått... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Joachim, lighten up. Smått er da uten tvil godt. Smårips er bær det og! Elleveåringer er ikke bare smått... har du gått på bibel skole eller noe sånt? jeg har hvertfall lært ; "ha det så morro på andres bekostnig som du bare vill, så lenge de ikke skjønner det selv " Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 tihi, ho fikk typen sin til og snakke til meg så blokka ho meg.. kjipe jente Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 tihi, ho fikk typen sin til og snakke til meg så blokka ho meg.. kjipe jente Gammel er kjæresten da? :-D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 sikkert 8 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det lille bæret er akkurat passe alder jo. *legge til på MSN* Anette, du kommer aldri til å lese dette. Men South Park funker til å hvile øynene på. Slitsomt å sitte her hele dagen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 tihi, ho fikk typen sin til og snakke til meg så blokka ho meg.. kjipe jente Gammel er kjæresten da? :-D Sikkert 21. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 tihi, ho fikk typen sin til og snakke til meg så blokka ho meg.. kjipe jente hva sa han?? :!: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) tihi, ho fikk typen sin til og snakke til meg så blokka ho meg.. kjipe jente Gammel er kjæresten da? :-D Sikkert 21. nei, han var 14 og hun var vist 13 løgner dass edit: der blokka han meg også Endret 2. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg