Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Stekt fisk til middag, så trene etterpå.

OK dag.

Darkness|, har du en plan for å kapre plassen til dama til T-Solberg?

*se for seg et plot i samme stil som en tekst fra dagboka* :wee:

sovietpig: Bobleplasten var hele grunnen til at du leverte inn zen'en eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det snødde jo her  en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt.

Tipper du snakker om den 18 mai. Da lavet det ned på Sokna i hvertfall. Det la seg nesten 10 cm snø... Som senere smeltet og gjorde plassen utenfor huset mitt til et gjørmehøl.

18. Mai var snøen, som gjorde at vi måtteløpe opp til Ringerikshallen. Sludden var på en mandag.

Lenke til kommentar
Regler til de som skal døgne :grin:

1. IKKE sov.

2. Meld fra en gang i timen. (ved å poste innlegg. Helst her i denne tråden, men du kan også linke til innleggene du har skrevet fra denne tråden, merk det skal ikke være mer enn 1 time.

3. Hvis du har jobb, dra på jobb, men vi skal ha bevis på at du drar på jobb og ikke sover :devil: !

Døgninga starter klokka 08:00 og du melder fra om at du er våken hver time, eller gir oss bevis på at du skal på jobb.

tjoho! bare en halvtime til start. :)

men den der melding hver time likte jeg ikke helt ettersom jeg sannsynligvis må se endel filmer for og holde meg gående! men skal se hva jeg får til. :p

regner med jeg må ut og sykle litt også for å lufte meg.

har heldigvis ikke jobb eller skole da så dette burde gå fint. :yes:

-----

edit2: da var startskuddet gått. kjenner søvntranger kommer krypende med engang jeg bestemmer meg for å holde meg våken.. drit kropp! men det skal nok gå bra! snart er det 24 tid, får hive i meg litt karbohydrater og slenge meg forran tv'n med vinduet på vidt gap!

Og jeg har sjekka og han har ikke skrevet innlegg siden 09:52... * mistenksom * :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...