Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tonio; puh, ble litt bekymret Onsakervika ja. Der hadde vi vogn i mange år.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tonio; puh, ble litt bekymret Hva tror du om meg? Og uansett folkens, jeg ville ikke gitt ut adressen om jeg ikke visste at hun liker det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hun er 12 år eller noe? Hun er et lite barn som dere sitter å godter dere over. Samme om hun liker det eller ikke. Endret 2. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Det er sykt. Endret 2. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tretten år gammel bitch som blir sammen med en ny gutt oftere enn hun skifter sokker og er utro mer enn det. Synd at vi godter oss over henne. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 det er gøy. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Godt nyttår folkens! *poff* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Når min bror kommer å skal sitte på dataen, skal dere få adressen hans, så skal jeg sette et skjult kamera i trappa :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 btw. er jeg den eneste 16 åringen i verden som ikke fester? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tretten år gammel bitch som blir sammen med en ny gutt oftere enn hun skifter sokker og er utro mer enn det. Synd at vi godter oss over henne. Å, sånne er jeg glad i! De er så morsomme. Tror de er verdens kuleste når de begynner med g-streng. Oje! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Når min bror kommer å skal sitte på dataen, skal dere få adressen hans, så skal jeg sette et skjult kamera i trappa :!: Så kan vi dubbe den, så er jeg nordlendingen som banner Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 btw. er jeg den eneste 16 åringen i verden som ikke fester? Nei det finnes mangen av deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 btw. er jeg den eneste 16 åringen i verden som ikke fester? Nei det finnes mangen av deg fint. for festing er noe av det jeg hater mye her i verden. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Når min bror kommer å skal sitte på dataen, skal dere få adressen hans, så skal jeg sette et skjult kamera i trappa :!: Så kan vi dubbe den, så er jeg nordlendingen som banner Ja, det kan vi gjøre Ja, sånne jenter er "morsomme" Vi har et par sinne i klassen Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 btw. er jeg den eneste 16 åringen i verden som ikke fester? Nei det finnes mangen av deg fint. for festing er noe av det jeg hater mye her i verden. Kva då ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 btw. er jeg den eneste 16 åringen i verden som ikke fester? Nei det finnes mangen av deg fint. for festing er noe av det jeg hater mye her i verden. Kva då ? Hva jeg hater med festing? Generelt hele shiten. Er jo såklart forskjell da. Liker ikke drikking, pulingen og spyingen. er bare masse kaos, og alle har det egentlig helt jævli på slutten. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kristoffer-_ sier:gammel er du? snuppa her sier: 11`5 hæhæhæh Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) hahae. går på barneskolen tilogmed Edit: leif. og. barneskolen ca ellerno. Endret 2. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 btw. er jeg den eneste 16 åringen i verden som ikke fester? Nei det finnes mangen av deg fint. for festing er noe av det jeg hater mye her i verden. Kva då ? Hva jeg hater med festing? Generelt hele shiten. Er jo såklart forskjell da. Liker ikke drikking, pulingen og spyingen. er bare masse kaos, og alle har det egentlig helt jævli på slutten. JEg er ikke noe glad i fester jeg heller, men lan er jo dødskult da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Lan er noe helt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg