Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fikk akkurat vite at en god venn av meg kræsja i dag på vei til skolen. Vet enda ikke hvordan det går med han. Får ikke svar på mobilen. Han hadde visst to jenter i bilen også. Helvete, denne dagen blir mer og mer jævlig. FAEN! :\ Håper det gikk bra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Vet ihvertfall at jeg må ha kabinettet låst selv om den står her hjemme nå.. Kanskje noen skulle se inni pcen din, er vel like interessant som pupper for enkelte. "Hvordan ser'e ut?!" Også litt berøring er jo en selvfølge... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Vet ihvertfall at jeg må ha kabinettet låst selv om den står her hjemme nå.. Kanskje noen skulle se inni pcen din, er vel like interessant som pupper for enkelte. "Hvordan ser'e ut?!" Også litt berøring er jo en selvfølge... :!: GAHAHHA! syke menneske :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Vet ihvertfall at jeg må ha kabinettet låst selv om den står her hjemme nå.. Kanskje noen skulle se inni pcen din, er vel like interessant som pupper for enkelte. "Hvordan ser'e ut?!" Også litt berøring er jo en selvfølge... :!: GAHAHHA! syke menneske :!: Feeling: Top of the world Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Faen, jeg er strandet her med familien i hele kveld. Der røk den fredagen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Vet ihvertfall at jeg må ha kabinettet låst selv om den står her hjemme nå.. Kanskje noen skulle se inni pcen din, er vel like interessant som pupper for enkelte. "Hvordan ser'e ut?!" Også litt berøring er jo en selvfølge... Men alikevel, han greide å ødelegge en vifte og koble ut en annen OG sette den med noen av de andre ledningene. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det skal så voldsomt mye til å ødelegge en vifte.. han må virkelig ha godt in for det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Blir fortsatt ingen festing på meg, men kan være greit nok med en rolig helg nå... Sliten og oppgitt over uken... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Vet ihvertfall at jeg må ha kabinettet låst selv om den står her hjemme nå.. Kanskje noen skulle se inni pcen din, er vel like interessant som pupper for enkelte. "Hvordan ser'e ut?!" Også litt berøring er jo en selvfølge... Men alikevel, han greide å ødelegge en vifte og koble ut en annen OG sette den med noen av de andre ledningene. Kanskje han er noob, alt er jo litt skummelt første gangen. Han bomma vel litt tenker jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Blir fortsatt ingen festing på meg, men kan være greit nok med en rolig helg nå... Sliten og oppgitt over uken... Festing = Dritt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Når ejg leser i bloggen din Joachim... ROFLMAO. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Han har bygd dataer for flere av vennene sine... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Når ejg leser i bloggen din Joachim... ROFLMAO. Jaja, hyggelig du koser deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Han har bygd dataer for flere av vennene sine... :!: Funker noen av de? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Han har bygd dataer for flere av vennene sine... :!: Funker noen av de? Ja.. Han har aldri hatt problemer med å dataene, derfor alle spør han om hjelp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Han har bygd dataer for flere av vennene sine... :!: Funker noen av de? Ja.. Han har aldri hatt problemer med å dataene, derfor alle spør han om hjelp. Spray Cillit BANG i ansiktet på ham.(Morsom reklame ) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Vi fant netopp ut at det var ett gammelt "bygg" eller ruiner, bak noen busker ved veien Tengte vi skulle forsøke å lage en film elns derfra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Ahh, da er fylla sikret. Fikk nettopp vite at en kompis har 16 liter divers sprit som han gjerne deler over litt dårlig film. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Vi fant netopp ut at det var ett gammelt "bygg" eller ruiner, bak noen busker ved veien Tengte vi skulle forsøke å lage en film elns derfra Spreng det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tenkte* GAH! hvor får man G fra? :\ no offence. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg