Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Ø.B... You better love that boy! bwahaha Jaggu Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Øl! Tenkte på to seksere, men får se... Det er ikke noe for meg i Skippergata, DurinVIII :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Øl! Tenkte på to seksere, men får se... Det er ikke noe for meg i Skippergata, DurinVIII :!: Hva med tre-fire enere? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Øl! Tenkte på to seksere, men får se... Det er ikke noe for meg i Skippergata, DurinVIII :!: Har du vært og sjekka nå? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Men jeg stikk ut på tur att jeg! *Poffeloff* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hils gressklipperen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hils gressklipperen. Kan hilse heksehylet på Esso fra deg jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Gjør'e! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Oi, fant ut jeg anda hadde masse Fox i skuffa Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tenkte på to seksere, men får se... Det er ikke noe for meg i Skippergata, DurinVIII :!: Har du vært og sjekka nå? Det er også MAX Power-treff borte med gamle Bilco i kveld, men brutterns Cosworth står i garasjen etter at han fikk en forsikring med litt for mange siffer... Bah, what to do... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Forsikring er for pyser! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Men dere gråter når mamma's nye BMW er vraka. Og dere er skyldig i noe ndødsfall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 19:30@Tv3 The 4400 Maraton. Serien suger, men det er jo maraton Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 folka her er ikke med på fest *Gjømme meg under bordet og grine en skvett* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Blæ! Sitter nå på mitt søsters rom (På en rosa pult ved rosa gardiner!>.<) og fant ut at den ene viften min ikke virket, åpnet opp og så inni. Og der var det enda en som ikke virket! Sist en gutt var hos meg så hadde han rotet inni kabinettet mitt fikk jeg da høre fra broren min. Ganske forbanna nå, spesielt siden det virker som om den ene er ødelagt! Ellers har jeg det hygglig, som jeg skrev i sted er Renate her!=D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Blæ! Sitter nå på mitt søsters rom (På en rosa pult ved rosa gardiner!>.<) og fant ut at den ene viften min ikke virket, åpnet opp og så inni. Og der var det enda en som ikke virket! Sist en gutt var hos meg så hadde han rotet inni kabinettet mitt fikk jeg da høre fra broren min. Ganske forbanna nå, spesielt siden det virker som om den ene er ødelagt! Ellers har jeg det hygglig, som jeg skrev i sted er Renate her!=D En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Endret 2. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fikk akkurat vite at en god venn av meg kræsja i dag på vei til skolen. Vet enda ikke hvordan det går med han. Får ikke svar på mobilen. Han hadde visst to jenter i bilen også. Helvete, denne dagen blir mer og mer jævlig. FAEN! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En hwgnom? De bruker og ødelegge og rote her også.. Vet ihvertfall at jeg må ha kabinettet låst selv om den står her hjemme nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg