SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Kos. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Idag blir det bowling. Finnes det noe kulere enn bowling?Svaret er nei. Svaret er JO bowling er ikke så kjekt, det er stress... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Åhhh har ikke bowla på 6-7 år jeg!! Jeg var naturtalent da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Litejk beviste poenget mitt ved å være uenig. Ø.B.: Hvordan kan du ha signaturen du har uten å bowle daglig? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Ø.B.: Hvordan kan du ha signaturen du har uten å bowle daglig? Jeg er liksom lillehammers "the dude" da Men ja. Får vel bowle litt igjen. Jeg herja Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Kos. Ja. Jeg tror jeg fordyper meg i GTA, jeg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Hatt en sånn en jeg og. trykk på start, windows utforsker, pjattpjattpjatt, og 6 minutter senere, EN NY MAPPE!! *høyreklikk -> ny mappe. SCORES!! Hva man gjør med 400 kr? Bor du i nærheten av skippergata? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 hehe.. Var hos tannlegen tidligere og fikk fixa noen hull.. Så på slutten sier fyren at jeg må chillan med å drikke så mye brus / jus med eller uten sukker.. Alt var like farlig.. Jeg kom til å sitte med ingen tenner igjen når jeg ble 30 Så når jeg kom hjem, så drakk jeg ca. 1 liter cola og litt skjokolade.. pwned the tannlegz0r!! :!: uhm.. humor? jatakk.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Hva man gjør med 400 kr? Bor du i nærheten av skippergata? Dop er fyfy Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Hva man gjør med 400 kr? Bor du i nærheten av skippergata? Dop er fyfy Hvem sa dop? Finnes da vel andre aktiviteter i skippergata Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 pwned the tannlegz0r!! :!: Vel, det er du som strengt tatt er pwned da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Skippergaten er ikke dop da... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fat Freddys Drop er et vakkert album! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ÖMG, jeg har blitt über h4Xx0r på håret hos frisøren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 pwned the tannlegz0r!! :!: Vel, det er du som strengt tatt er pwned da. Quoted for truth. Jeg har selv sluttet med brus, og det går egentlig greit. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Vår lærer brukte bare halve timen på det! Han er pr0 Jaja, hjemme aleine hele helga... Hva gjør man med 400 kr? Øl! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Du kjøper Lost Seaspon 1 Box Set! http://play.com/play247.asp?pa=srmr&page=t...R2&title=718898 ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Seaspoon :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Ø.B... You better love that boy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg