sofarot Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå har jeg nettop laget meg pannekaker...og spist! Naaaaaaam! Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Og der dro Mamma, pappa og lillesøster på fotballcup i sverige, og der skal de være hele helgen! Hjemme alene, hele jævla helgen!! Det er for godt til å være sant.. Bare kjæresten min og meg ( tør ikke ha fest ) *danse teit gledesdans i bare undertøy, kun fordi jeg er alene hjemme* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Og der dro Mamma, pappa og lillesøster på fotballcup i sverige, og der skal de være hele helgen! Hjemme alene, hele jævla helgen!! Det er for godt til å være sant.. Bare kjæresten min og meg ( tør ikke ha fest )*danse teit gledesdans i bare undertøy, kun fordi jeg er alene hjemme* RPP! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 What he said ^ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 SnowDOG_: Du har ikke mulighet til å bruke lang lukkertid på kameraet ditt? Det i kombinasjon med eller noe som kan brukes som stativ hadde garantert gitt deg mer enn ett brukbart bilde av de 400. Det var faktisk med stativ og langlukkertid eg tok bildene meg. Varierte alt fra 3sekunder til 8sekunder men lynet ville rett og slett ikke smelle der eg pekte med kamaraet eller så smalt det rett etter at bildet ble tatt. Var pokkers fustrerendes! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Renate er her (med dataen sin) og i morgen kommer Stine, og kanskje SiwJ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tar og legger meg med en stor kopp te(det er faktisk temmelig sunt!!) og en god bok i stedet! Ha en fortsatt wonderful fredag! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Tar og legger meg med en stor kopp te(det er faktisk temmelig sunt!!) og en god bok i stedet! Ha en fortsatt wonderful fredag! Ta deg en tallerken pasta, og drikk saft. Tror ikke du dauer for det om... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jej. Har alle blodblemmers mormor under foten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har aldri spist så mye som i dag på lenge, både seks maryland coockies, et pizzastykke til frokost pluss en kyllingpanini med fries! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 JoachimR, hvorfor må du alltid snakke om hva du har spist og ikke har spist... ? synes du nevner det i annenhver post. det er ikke så sinnsykt interesant så det gjør noe liksom. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Han liker å hørre halvdau ut! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Digg med helg. Så nettopp på Madagaskar her var faktisk ganske morsom. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 JoachimR, hvorfor må du alltid snakke om hva du har spist og ikke har spist... ? synes du nevner det i annenhver post. det er ikke så sinnsykt interesant så det gjør noe liksom. Jeg trakk frem te, som ikke har noe med hva jeg har spist, hvorpå Ketchez foreslo en bøtte pasta. Det var ikke jeg som trakk det frem. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hvis noen ser Anette innpå her, be henne komme seg på msn Haster ikke enda, skal bort nå, men litt utpå kvelden. Takker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Oh noes har glemt å spise i dag igjen :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Digg med helg. Så nettopp på Madagaskar her var faktisk ganske morsom. Jeg og "noen" venner skal kanskje på kino og se den i helgen, vi blir rundt 10-12stk. :S Ikke kom med spoilers! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 You like to move it move it. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Idag blir det bowling. Finnes det noe kulere enn bowling? Svaret er nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg