Mato Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fytte helvete som det lynte og tordna i natt. Dritfett! fra kr sand....jeg merka det oxo...regna INN vinduet mitt..... Hvorfor har ikke vi slike? så tøft god morgen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hurra for DVD-jon! http://forbruker.no/pengenedine/dataogelek...icle1107304.ece Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå skal jeg ut å kjøpe bok! Flaggermusmannen av Jo Nesbø. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jaja, er hjemme igjen fra en klassetur nå Kom i går. Har vært i Jotunheimen, dvs gått over Besseggen (smålig ille siden det var vind) og raftet i Sjoa. Fett var det. Men nå skal jeg har kjedelig Religions time! Ha det fint her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Gjett hva jeg sa til meg selv i dag da? «I dag trenger du ikke bruke penger på mat, Fredrik.» To timer senere: ARRRGH! (Den var god, though. Spleiset med en kamerat.) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Da var et bedre kyllingmåltid overstått, og jeg går og legger meg, som den døgnrytme-skjenderen jeg er. God dag. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Økonomitimer rocks! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Gjørn'te du. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Gjørn'te du. Simon says: Yes. Dette er slumt, vi lærer Excel. Endret 2. september 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) ÅHHHH! Hatt det grusomt!! Skal for en gang skyld skrive i bloggen mens jeg husker det. Jeg er sint. Veldig sint. På alt og alle. Arg! EDIT: Forrige økonomitime brukte vi til å lære å lage mapper, seriøst, vi gikk gjennom "steg for steg", ny- mappe. "Vips, ser dere, en ny mappe! WOW!" Endret 2. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Dette er slumt, vi lærer Excel. Omg, Vi ble ferdig med excel på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ÅHHHH! Hatt det grusomt!! Skal for en gang skyld skrive i bloggen mens jeg husker det. Jeg er sint. Veldig sint. På alt og alle. Arg! Mensen, nå? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Dette er slumt, vi lærer Excel. Omg, Vi ble ferdig med excel på ungdomsskolen. Excel er piece of cheese da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ÅHHHH! Hatt det grusomt!! Skal for en gang skyld skrive i bloggen mens jeg husker det. Jeg er sint. Veldig sint. På alt og alle. Arg! Mensen, nå? Premens. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå skal jeg ut å kjøpe bok! Flaggermusmannen av Jo Nesbø. Har du lest marekors av samma fofatteren? bra bok. God ettermiddag til dere andre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har oppdatert bloggen, jeg har visst masse å skrive om, om vi skal tro lengden på dagens innlegg... For langt til at folk gidder å lese, tror jeg, men om dere er interressert i Joachims betraktninger av østkanten, kan dere jo se. Sprite Zero og en film er neste post på programmet: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg å lærer om hvordab jeg skal bruke internett til å søke etter bøker osv...! Smart lære!..... Eller...? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nå sitter jeg å lærer om hvordab jeg skal bruke internett til å søke etter bøker osv...! Smart lære!..... Eller...? kanskje ikke..... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ÅHHHH! Hatt det grusomt!! Skal for en gang skyld skrive i bloggen mens jeg husker det. Jeg er sint. Veldig sint. På alt og alle. Arg! Haha, normal dag det der da Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ÅHHHH! Hatt det grusomt!! Skal for en gang skyld skrive i bloggen mens jeg husker det. Jeg er sint. Veldig sint. På alt og alle. Arg! Haha, normal dag det der da det må være leit da. Være sint hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg