embark Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Faen vi har n00b lærer i Maskinvare. Han visste knapt hva BIOS var... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 O_o WTH. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Maskinvare læreren min påsto at AT og ATX gikk helt fint omhverandre Etter å ha skrevet ut div ting fra nett for å bevise at dette faktisk ikke gikk ann fikk jeg beskjed om å ikke stole på alt som lå på nett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Haha :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Damn. Det er gørr kjedelig med online kartleggingsprøver. Spesielt når 70 elever prøver å komme inn på samme trege skoleserver. Hu hei hvor det går. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 på its learning eller? gjorde sånn shit med 108 spm i stad. ORKER IKKE VÆRE HER *løpe vekk* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sånn, da var jeg tilbake. Laptopen gikk tim for strøm :-/ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Tror kanskje jeg skal holde "grundkurs" i html for data@10. EDIT: da stikker jeg på rema å kjøper en cola (friminutt) Endret 2. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Puh, stod opp fra fylla i går, prøver å samle sammen tankene Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Sånn, da var jeg tilbake :!: Cola+Laptop= EDIT: og d500 til å ilustrere Endret 2. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg gjetter aldri riktig på "Will it float" på David Letterman Sammme her, satans irriterende. Må vel være som han sa i går kveld, om det er valiumpakket eller ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 valiumpakket Seriøst , jeg tror ikke jeg klarer slutte å le. Takk. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Sitter på tannklinikken i Sunndalen, tjenestereise fra jobben. Setter opp nye maskiner i hytt og gevær mens jeg får tida til å gå ved å lese forum og tegneserier. Sunndalen er rene vindtunellen med høye fjell, så det blåser friskt her. Mye skum på bølgetoppene i fjorden. Holdt bare på å kræsje 3 ganger på veien fordi jeg lå oppe i rumpa på en utlending som var på sightseing. Irriterende når de bremser ved hver eneste sving selv om sikten er god framover. Selvfølgelig er det da hans feil at jeg holder på å kræsje i ham når jeg ligger helt oppe i rumpa på'n. Hei Goophy =) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hei Goophy =) Hei Ulf. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hellu. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Hey flodhest Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg må si "Hei Goophy" jeg og. Sitter på skolen nå, klassen skal prøve å skrive sammendrag fra kanoturen vår. Utrolig mye organisering! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Beeh! Er så lei av å legge inn image nå *vil hjem* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg må si "Hei Goophy" jeg og. Hei Eline. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Her kommer Ulf's personlige hatbås gjeldende for 2. september 2005. 1. Teite tannleger som absolutt skal ha ny skjerm, mest fordi nabotannlegen fikk ny skjerm som en del av en ny pc. 2. Samme teite tannlege fra 1. som ikke tror jeg skjønner hintene og nevner at hun vil ha ny skjerm minst 8 ganger før jeg begynner å bli litt irritert og svarer "ja, jeg har skjønt du vil ha ny skjerm". 3. Andre teite tannleger som på død og liv skal henge opp pc'n under pulten, selvfølgelig ETTER at jeg har koblet den til oppå pulten. 4. Sjefstannlegen som for sikkerhets skyld nevner et par ganger at tannlegen fra 1. og 2. vil ha ny skjerm. 5. Telenor, siden linja til Mimer(som vi bruker) kjøres over utstyr eid av Telenor til Nordmøre. Dette fører igjen til at jeg må manuelt senke MTU-verdien på alle nye maskiner i regedit før jeg kan bruke nettverket til noe. yay. 6. At jeg ikke har vasket håret på et par dager, samt at det blåser hysterisk i Sunndalen. Jeg ser ut som en pønkersjabbisuteliggerraddis på håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg