Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på tannklinikken i Sunndalen, tjenestereise fra jobben. Setter opp nye maskiner i hytt og gevær mens jeg får tida til å gå ved å lese forum og tegneserier. Sunndalen er rene vindtunellen med høye fjell, så det blåser friskt her. Mye skum på bølgetoppene i fjorden. Holdt bare på å kræsje 3 ganger på veien fordi jeg lå oppe i rumpa på en utlending som var på sightseing. Irriterende når de bremser ved hver eneste sving selv om sikten er god framover. Selvfølgelig er det da hans feil at jeg holder på å kræsje i ham når jeg ligger helt oppe i rumpa på'n. :whistle:

 

Hei Goophy =)

Lenke til kommentar

Her kommer Ulf's personlige hatbås gjeldende for 2. september 2005.

 

1. Teite tannleger som absolutt skal ha ny skjerm, mest fordi nabotannlegen fikk ny skjerm som en del av en ny pc.

2. Samme teite tannlege fra 1. som ikke tror jeg skjønner hintene og nevner at hun vil ha ny skjerm minst 8 ganger før jeg begynner å bli litt irritert og svarer "ja, jeg har skjønt du vil ha ny skjerm".

3. Andre teite tannleger som på død og liv skal henge opp pc'n under pulten, selvfølgelig ETTER at jeg har koblet den til oppå pulten.

4. Sjefstannlegen som for sikkerhets skyld nevner et par ganger at tannlegen fra 1. og 2. vil ha ny skjerm.

5. Telenor, siden linja til Mimer(som vi bruker) kjøres over utstyr eid av Telenor til Nordmøre. Dette fører igjen til at jeg må manuelt senke MTU-verdien på alle nye maskiner i regedit før jeg kan bruke nettverket til noe. yay.

6. At jeg ikke har vasket håret på et par dager, samt at det blåser hysterisk i Sunndalen. Jeg ser ut som en pønkersjabbisuteliggerraddis på håret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...