Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kjeder meg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 jeg gleder meg til lan med dr3as og sv1 ikveld:D De gutta der er det råeste som finnes av gutter ja, de overgår meg nesten på alle punkter også Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Gjorde nettopp en spørreundersøkelse på skolen med 108 spm. faen så kjedelig. omtrent alle svarene motsa seg selv og handla bare om det samma. ergo: spørreundersøkelser er no dritt. DOWN WITH HOMEWORK. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kjeder meg Nei sier du det! Her er det kalt i tillegg (under 19 grader vertfall) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er på skolen. din fjert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er på skolen. din fjert. Jeg også Nå er jeg mett, pølsemeny til 29,- ruler Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er på skolen. din fjert. Det er faktisk jeg å, har engelsk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Har engelsk i neste time. hater den læreren. er ikke ferdi med leksene heller. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fytte helvete som det lynte og tordna i natt. Dritfett! fra kr sand....jeg merka det oxo...regna INN vinduet mitt..... Hvorfor har ikke vi slike? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Har engelsk i neste time. hater den læreren. er ikke ferdi med leksene heller. Vi har en vikar som oprinnelig er fengselsvakt :-/ Hun er skikkelig rar Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fengselsvakt ja :!: Veit ikke hva jeg skal gjøre nå men, jeg kjeder meg så sinnsykt mye. orker faen ikke jobbe Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kjeder meg Nei sier du det! Her er det kalt i tillegg (under 19 grader vertfall) Her er det 13 og jeg ble svett av å gå til jobb uten jakke. Det kjennes varmere enn det høres ut, mye takket være høy luftfuktighet. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fengselsvakt ja :!: Veit ikke hva jeg skal gjøre nå men, jeg kjeder meg så sinnsykt mye. orker faen ikke jobbe jeg vet hva jeg skal iaff. jeg skal starte @ lvl1 og få meg mount til søndag ^^ Maraton starter ikveld. Må si jeg gleder som om det var ett ligg det var snakk om. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Fengselsvakt ja :!: Veit ikke hva jeg skal gjøre nå men, jeg kjeder meg så sinnsykt mye. orker faen ikke jobbe vi får henge litt i so4 Endret 2. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 jeg gleder meg til lan med dr3as og sv1 ikveld:D De gutta der er det råeste som finnes av gutter ja, de overgår meg nesten på alle punkter også hehe, men lan i helgen ja.. lenge siden ejg har gledet meg til noe så mye Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Fengselsvakt ja :!: Veit ikke hva jeg skal gjøre nå men, jeg kjeder meg så sinnsykt mye. orker faen ikke jobbe vi får henge litt i so4 skriver no sjit nå til lærern. men det er bare bullshit alt sammen :!: Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Argh! I går? Sol, blå himmel, varmt - og forelesninger hele dagen. I dag? Regn, grått, kaldt - og fri hele dagen. EDIT: Og der kom Mira Craig på radioen også... Jadda. Endret 2. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nice jo[r]b there Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nåh? Noen som blir med å denge fetteren min? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Klarer du ikke det sjøl er du pingle. PINGLE I TELL YA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg