Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har SO3 noen sinne vært så død som nÅ? :dontgetit:

Nei. Ikke rart, den er jo stengt..

:!:

EDIT: Sånn har det vært her og, Tonio. For ca. 1mnd siden var det skikkeligt sykt! Vi hadde omtrent alle årstidene på den dag..

Det snødde her jo en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt.

Lenke til kommentar
Har klippet plenen.

Vi må serriøst få oss noe på strøm eller bensin-dreven gressklipper snart for nå har vi hadd samme jævla treige fanskapklipperen i X antall år og jeg er fittelei den.

Hva er galt med litt trim? *Irritere*

Kjøp noe billig skrap, og kjøp ny om 2 år når den er ødelagt osv.. Funker fett :p

Hot tips: IKKE start opp en gressklipper som har stått 7år i en garasje :yes:, Alså, ikke start gressklipper'n i garasjen. Greide og få flammer ut av en gammel jævel engang, hver gang jeg starta osv..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det snødde jo her en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt.

Tipper du snakker om den 18 mai. Da lavet det ned på Sokna i hvertfall. Det la seg nesten 10 cm snø... Som senere smeltet og gjorde plassen utenfor huset mitt til et gjørmehøl.

Lenke til kommentar

Det snødde jo her  en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt.

Tipper du snakker om den 18 mai. Da lavet det ned på Sokna i hvertfall. Det la seg nesten 10 cm snø... Som senere smeltet og gjorde plassen utenfor huset mitt til et gjørmehøl.

Huff..

Har vert litt mye tull med været...

Har jo aldri vert sånn før, ihvertfall ikke etter hva jeg kan huske.

Skummelt :no:

Lenke til kommentar
Du følger med du, SnittLeif :p

3 timer effektiv lesing unnagjort. Er nesten stolt av meg selv for å klare det :wee:

Regner med du sikta til kommentaren angående kamera :p

Mor mi kjøpte seg et digicam for et år siden omtrent til 700 kroner med 2 megapixler, jeg kan ikke skryte på meg å bry meg stort med kameraer og utviklingen til kameraer sådan, så jeg syns det var litt mye :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...