SnittLeif Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Aldri sett på SO4 som annet enn død jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kamera Ingen som har noen frykterlig innvendinger mot detta her? Tror jeg går for det.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dæggen steike! Har kameraer kommet opp i 7 Megapixler?! O M G Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Liten? :!: Har kjopt sprit pa polet jeg det har jeg også. få nå et bilde i RPP da så får vi se på bad boy'n. Aldri Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du følger med du, SnittLeif 3 timer effektiv lesing unnagjort. Er nesten stolt av meg selv for å klare det Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kamera Tror nok ikke det der er et dårlig kjøp nei. Du får komme med en review når du har testet det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har SO3 noen sinne vært så død som nÅ? Nei. Ikke rart, den er jo stengt.. :!: EDIT: Sånn har det vært her og, Tonio. For ca. 1mnd siden var det skikkeligt sykt! Vi hadde omtrent alle årstidene på den dag.. Det snødde her jo en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Uff, nå er jeg sliten og sulten Mekke meg noe mat kanskje, synd ikke mamma er hjemme Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Har klippet plenen. Vi må serriøst få oss noe på strøm eller bensin-dreven gressklipper snart for nå har vi hadd samme jævla treige fanskapklipperen i X antall år og jeg er fittelei den. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Høhøhø! B|Real goes mad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Har klippet plenen. Vi må serriøst få oss noe på strøm eller bensin-dreven gressklipper snart for nå har vi hadd samme jævla treige fanskapklipperen i X antall år og jeg er fittelei den. Hva er galt med litt trim? *Irritere* Kjøp noe billig skrap, og kjøp ny om 2 år når den er ødelagt osv.. Funker fett Hot tips: IKKE start opp en gressklipper som har stått 7år i en garasje , Alså, ikke start gressklipper'n i garasjen. Greide og få flammer ut av en gammel jævel engang, hver gang jeg starta osv.. Endret 24. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det snødde jo her en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt. Tipper du snakker om den 18 mai. Da lavet det ned på Sokna i hvertfall. Det la seg nesten 10 cm snø... Som senere smeltet og gjorde plassen utenfor huset mitt til et gjørmehøl. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det snødde jo her en dag, og en gang jeg red startet det å sludde akkurat da vi skulle hente hestene! Det er så sykt. Tipper du snakker om den 18 mai. Da lavet det ned på Sokna i hvertfall. Det la seg nesten 10 cm snø... Som senere smeltet og gjorde plassen utenfor huset mitt til et gjørmehøl. Huff.. Har vert litt mye tull med været... Har jo aldri vert sånn før, ihvertfall ikke etter hva jeg kan huske. Skummelt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du følger med du, SnittLeif 3 timer effektiv lesing unnagjort. Er nesten stolt av meg selv for å klare det Regner med du sikta til kommentaren angående kamera Mor mi kjøpte seg et digicam for et år siden omtrent til 700 kroner med 2 megapixler, jeg kan ikke skryte på meg å bry meg stort med kameraer og utviklingen til kameraer sådan, så jeg syns det var litt mye Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har bare et hint til valg av gressklipper: Honda. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Nok en skoledag over før sommerferien. Ahh.. Det skal bli så digg med en laang ferie Jeg skal klippe meg idag, om 1 og en halv time *ugg* Nå skal det tykke håret vekk fra mitt hue. Endret 24. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 wæhæ i dag skal jeg få tilbake zen microen min den har vært borte kjempekjempe lenge Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Få væme, T-Solberg! Ey, ligg unna ferien min! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 wæhæ i dag skal jeg få tilbake zen microen min den har vært borte kjempekjempe lenge fikk den nå massemasse bobleplast pangpang Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 wæhæ i dag skal jeg få tilbake zen microen min den har vært borte kjempekjempe lenge fikk den nå massemasse bobleplast pangpang Bobleplast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg