Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er såpass interessert burde du skaffe deg en portabel tordenværsalarm. Har selv en som muligens vekker meg i tide hvis det blir store saker. Kjedelig hvis den uler og piper og det stopper før det kommer hit, dog.

 

Kartene viser at innen klokka 8 skal det ha falt mellom 5 og 10 mm nedbør i buskerud, så skal jeg tippe vil si jeg si at noe bør ha skjedd innen klokka er 4 hvis du ikke bor lengre nord eller østover derfra.

Hvis du/dere er våken der borte i sør-norge/østlandet så skal det være heftig tordenvær etter det eg ser på tordenkartet. :wow: Mer enn ka det var inatt her i vestlandet.

Lenke til kommentar

Oh...fy flate for ei kræsjfylla :whistle: Våkna stiv nede med tærna til dama, munnen var så bokstavelig talt som mulig knusktørr,var lissom lite poeng i å drikke noe heller.Når er seg på alt vrøvlet som eg har skrevet på disse sider, så ja, ynskylder eg for det. MEN at eg sovna bak kabinettet i den kjølige vifte vinden kjennes, er pott tett i nesa og fatter ellers lite.

 

No legger eg neg i senga, ved sida av dama å krysser fingrer og skjegg på at eg er klar for runde 2 i morra :thumbup:

 

*Nynne på offspring - "The Worst Hangover Ever" *

Lenke til kommentar
Hvis du/dere er våken der borte i sør-norge/østlandet så skal det være heftig tordenvær etter det eg ser på tordenkartet. :wow: Mer enn ka det var inatt her i vestlandet.

Det ble en liten skuffelse i mitt område.. så to lyn mot sør, etterfulgt av dype drønn. Like etter kom regnet, men da det hadde gått ti minutter etter det andre lynet uten at jeg så noe mer, fant jeg ut at det var like greit å få seg litt søvn. Dette var da i 4-tiden ;)

 

Og, etter hva jeg kan se, kommer det flere sjanser i løpet av september.

 

SnowDOG_: Du har ikke mulighet til å bruke lang lukkertid på kameraet ditt? Det i kombinasjon med eller noe som kan brukes som stativ hadde garantert gitt deg mer enn ett brukbart bilde av de 400.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...