Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bor klistret til buskerud i oppland, synd det kommer midt på natten :cry:

 

Men ja! det er veldig lommert her (og har vært det en stund), så noe burde skje

Da kan vi sikkert legge på en time og to, så hvis du skal tidlig opp til skole eller jobb er det godt mulig du ser eller hører noe da. Aktiviteten skal kunne holde seg oppe i løpet av natten der det inntreffer ettersom det åpnes for større temperaturforskjeller mellom det varme bunnlaget (som er med på å holde tordenværet i live) og lengre opp i atmosfæren, men hva som skjer når sola står opp utpå morningen er ikke godt å si. Rent teoretisk er det tordenmuligheter for hele Østlandet helt til dagen er omme. For bergenserne sin del er nok det meste over, men de skal ikke føle seg trygge før sola har stått opp.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
u fucking bastard, u almost put me to sleep :ermm:

Kan da ikke legga seg når det er sånt vær på vei.

 

Slo akkurat på tordenværsalarmen min, som kan registrere lyn opptil ~6,5 mil unna, og den gikk helt amok. Det skulle jo være altfor tidlig, men tror jeg må gå ut å se.

 

Edit: Må være kraftige saker langt unna og på vei, for jeg kan ikke se noen blink. Ikke at det er stjerneklart her heller da.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Kan da ikke legga seg når det er sånt vær på vei.

 

Slo akkurat på tordenværsalarmen min, som kan registrere lyn opptil ~6,5 mil unna, og den gikk helt amok. Det skulle jo være altfor tidlig, men tror jeg må gå ut å se.

Hvor bor du da? kan ikke komme sånt vær hit, da får jeg ikke sove :cry:

Bor forresten 17min sør For Oslo med tog

Lenke til kommentar

Snakker om å ha snudd døgnet :ohmy:

 

Fysisk luftvann etter rotor, kald drikke med Lars. Tannpuss som fritidssyssel i en ellers dårlig fargelagt hverdag, min mor er et kjøleskap av mel. Barbarisk Linux med sne, oppovernesen sprer tobakk og sjørøverhytte, på en måte litt tynnslitt stol. Hent en halv centimeter Cola, min kjære datters fars sønns lillebror.

Fiken korketrekker med sei, her er vi alle remuladens venner.

Lenke til kommentar
Snakker om å ha snudd døgnet :ohmy:

 

Fysisk luftvann etter rotor, kald drikke med Lars. Tannpuss som fritidssyssel i en ellers dårlig fargelagt hverdag, min mor er et kjøleskap av mel. Barbarisk Linux med sne, oppovernesen sprer tobakk og sjørøverhytte, på en måte litt tynnslitt stol. Hent en halv centimeter Cola, min kjære datters fars sønns lillebror.

Fiken korketrekker med sei, her er vi alle remuladens venner.

LOL!^_^ :!:

Lenke til kommentar
Snakker om å ha snudd døgnet :ohmy:

 

Fysisk luftvann etter rotor, kald drikke med Lars. Tannpuss som fritidssyssel i en ellers dårlig fargelagt hverdag, min mor er et kjøleskap av mel. Barbarisk Linux med sne, oppovernesen sprer tobakk og sjørøverhytte, på en måte litt tynnslitt stol. Hent en halv centimeter Cola, min kjære datters fars sønns lillebror.

Fiken korketrekker med sei, her er vi alle remuladens venner.

WTF ``??

 

 

oki nå går jeg og legger meg , helt seriøst altså :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...