SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Høhø. Thanks peeps. Prøvde å filme men kamaraet's filme kvalitet er for dårlig. Ikke ment for å filme i noe særlig kvalitet. Nå lyner det veldig lite plutselig. får ikke tatt flere bilder nå ser det ut som. Jaja. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Natta Stine Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg bor klistret til buskerud i oppland, synd det kommer midt på natten Men ja! det er veldig lommert her (og har vært det en stund), så noe burde skje Da kan vi sikkert legge på en time og to, så hvis du skal tidlig opp til skole eller jobb er det godt mulig du ser eller hører noe da. Aktiviteten skal kunne holde seg oppe i løpet av natten der det inntreffer ettersom det åpnes for større temperaturforskjeller mellom det varme bunnlaget (som er med på å holde tordenværet i live) og lengre opp i atmosfæren, men hva som skjer når sola står opp utpå morningen er ikke godt å si. Rent teoretisk er det tordenmuligheter for hele Østlandet helt til dagen er omme. For bergenserne sin del er nok det meste over, men de skal ikke føle seg trygge før sola har stått opp. Endret 1. september 2005 av KAS Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det håper jeg, skal på skolen kl. 0850 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Endelig stille, slik at jeg får sove. Utrolig plagsomt med *BOOOM* 2 ganger i minuttet. Natta. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) And I am (here's to the roc). And they ask me, they ask me, they ask me, I tell them (here's to Rocafella). Raise your glasses, your glasses, your glasses to the sky (here's to the roc). This is the last call for alcohol, for the... (here's to Rocafella). So get your ass up off the wall Endret 1. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 øhh hjelp me folkens, våkna bak kabinettet no, faen det var kjlølig baki der, omkom under inplug av webca, kom ikkje sålangt eg Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det håper jeg, skal på skolen kl. 0850 Hvis du har lyst, kan du sitte oppe i natt og trykke F5 til denne siden. Konvergenslinja, eller det langstrakte nedbørsfeltet som bygger seg opp i sør og beveger seg oppover inneholder i skrivende stund torden Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 øhh hjelp me folkens, våkna bak kabinettet no, faen det var kjlølig baki der, omkom under inplug av webca, kom ikkje sålangt eg øøø noen som er på fylla ??? jeg fatta ikke hva du vil fram til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det håper jeg, skal på skolen kl. 0850 Hvis du har lyst, kan du sitte oppe i natt og trykke F5 til denne siden. Konvergenslinja, eller det langstrakte nedbørsfeltet som bygger seg opp i sør og beveger seg oppover inneholder i skrivende stund torden u fucking bastard, u almost put me to sleep Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 øhh hjelp me folkens, våkna bak kabinettet no, faen det var kjlølig baki der, omkom under inplug av webca, kom ikkje sålangt eg Omglol, You're drunk on the internet, pal. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) u fucking bastard, u almost put me to sleep Kan da ikke legga seg når det er sånt vær på vei. Slo akkurat på tordenværsalarmen min, som kan registrere lyn opptil ~6,5 mil unna, og den gikk helt amok. Det skulle jo være altfor tidlig, men tror jeg må gå ut å se. Edit: Må være kraftige saker langt unna og på vei, for jeg kan ikke se noen blink. Ikke at det er stjerneklart her heller da. Endret 1. september 2005 av KAS Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan da ikke legga seg når det er sånt vær på vei. Slo akkurat på tordenværsalarmen min, som kan registrere lyn opptil ~6,5 mil unna, og den gikk helt amok. Det skulle jo være altfor tidlig, men tror jeg må gå ut å se. Hvor bor du da? kan ikke komme sånt vær hit, da får jeg ikke sove Bor forresten 17min sør For Oslo med tog Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Så 2-timers premieren på serien 'Prison Break' nå. Tror ikke jeg kommer til å få sove etter den slutten. Men fy faen så bra den kan bli! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 og så ble det stille her , veldig stille . jeg tar hintet og går og legger meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Så 2-timers premieren på serien 'Prison Break' nå.Tror ikke jeg kommer til å få sove etter den slutten. Men fy faen så bra den kan bli! En kompis snakket om denne serien og kor bra den kommer til å bli. Hmm.... får vel se på den. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Snakker om å ha snudd døgnet Fysisk luftvann etter rotor, kald drikke med Lars. Tannpuss som fritidssyssel i en ellers dårlig fargelagt hverdag, min mor er et kjøleskap av mel. Barbarisk Linux med sne, oppovernesen sprer tobakk og sjørøverhytte, på en måte litt tynnslitt stol. Hent en halv centimeter Cola, min kjære datters fars sønns lillebror. Fiken korketrekker med sei, her er vi alle remuladens venner. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Snakker om å ha snudd døgnet Fysisk luftvann etter rotor, kald drikke med Lars. Tannpuss som fritidssyssel i en ellers dårlig fargelagt hverdag, min mor er et kjøleskap av mel. Barbarisk Linux med sne, oppovernesen sprer tobakk og sjørøverhytte, på en måte litt tynnslitt stol. Hent en halv centimeter Cola, min kjære datters fars sønns lillebror. Fiken korketrekker med sei, her er vi alle remuladens venner. LOL!^_^ :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Snakker om å ha snudd døgnet Fysisk luftvann etter rotor, kald drikke med Lars. Tannpuss som fritidssyssel i en ellers dårlig fargelagt hverdag, min mor er et kjøleskap av mel. Barbarisk Linux med sne, oppovernesen sprer tobakk og sjørøverhytte, på en måte litt tynnslitt stol. Hent en halv centimeter Cola, min kjære datters fars sønns lillebror. Fiken korketrekker med sei, her er vi alle remuladens venner. WTF ``?? oki nå går jeg og legger meg , helt seriøst altså Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Og jeg ringer menn i hvite frakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg