SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Mye lyn i tyskland også ser eg. Venter bare på at batteriet på camen skal bli oppladet så er det på ann igjen. Edit: Det lyner mer nå enn det gjorde når eg holdt på å ta bilder. :S Nå kommer det flere samtidig men smeller ikke like....damn! Endret 1. september 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Her er bildet som ble vellyket: Nice. Kult lys og balanse. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Vil det været komme mot oslo? :o Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Noen som har kamera og kan filme en snutt til en stakkars tordenværfantast på østlandet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan filme men blir store mov filer og har ingen steder å laste opp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Noen som har kamera og kan filme en snutt til en stakkars tordenværfantast på østlandet? Jeg har en ganske intens storm på film (filmet med XM2), ganske utrolig å se på. Jeg skal se om jeg ikke får lagt ut et snutt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det er ventet at tordenværet beveger seg østover i løpet av natta og morgendagen, dvs det utvikles nye celler som trekker oppover mot sør- og østlandet langs en solid kaldfront som passerer relativt sakte. Tordenværet Bergen er inne i nå er en del av et system som har beveget seg opp fra den sør-østlige delen av Storbritannia og har vært konstant aktivt siden i går kveld. Kanskje vi har flaks i natt/morgen tidlig da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Pingler? Ingen som er redd lyn her vel. Sto ute med paraply i hånden for å beskytte kamera mens eg tok bilder. ekte tøffinger har med seg et langt jærn rør nå "driver" på og ser http://imdb.com/title/tt0397103/ , makan til kjedlig greier altså jeg har sett 1 time og det har ikke skjed noenting som helst , bare prat Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan filme men blir store mov filer og har ingen steder å laste opp. www.putfile.com? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje vi har flaks i natt/morgen tidlig da Joda, men er veldig usikker på styrken når det kommer hit.. og ikke minst når. Mye mulig man sover. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kan filme men blir store mov filer og har ingen steder å laste opp. http://putfile.com/ der kan du laste opp 10mb mov filer EDIT: stp var før meg Endret 1. september 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 EDIT: stp var før meg Y00 got pwned by a true nordlending Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje vi har flaks i natt/morgen tidlig da Joda, men er veldig usikker på styrken når det kommer hit.. og ikke minst når. Mye mulig man sover. Det er sant, men om det skulle komme før jeg står opp, vil noen vekke meg på en eller ana måte? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 nå "driver" på og ser http://imdb.com/title/tt0397103/ , makan til kjedlig greier altså jeg har sett 1 time og det har ikke skjed noenting som helst , bare prat Ingen eksplosjoner eller noe? Bare slå av. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 EDIT: stp var før meg Y00 got pwned by a true nordlending er nordlænnig sjøl så bære pass dæ @SteffyBoy : det er fult mulig og se filmer uten action , men denne var DAU Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kanskje vi har flaks i natt/morgen tidlig da Joda, men er veldig usikker på styrken når det kommer hit.. og ikke minst når. Mye mulig man sover. Det er sant, men om det skulle komme før jeg står opp, vil noen vekke meg på en eller ana måte? Hvis du er såpass interessert burde du skaffe deg en portabel tordenværsalarm. Har selv en som muligens vekker meg i tide hvis det blir store saker. Kjedelig hvis den uler og piper og det stopper før det kommer hit, dog. Kartene viser at innen klokka 8 skal det ha falt mellom 5 og 10 mm nedbør i buskerud, så skal jeg tippe vil si jeg si at noe bør ha skjedd innen klokka er 4 hvis du ikke bor lengre nord eller østover derfra. Endret 1. september 2005 av KAS Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 SnowDOG; dagens bilde fy faen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 hømf , får ikke sett filmer på punfile.com nå , di laster ikke ned , eller har utrolig lav hastighet Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei, nå legger jeg meg. Ble sliten etter joggeturen. Natta! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bor klistret til buskerud i oppland, synd det kommer midt på natten Men ja! det er veldig lommert her (og har vært det en stund), så noe burde skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg