MagE Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Pingler! det lynte noe sykt her for lenge siden. Bor 5mil nordøst fra haugesund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Pingler? Ingen som er redd lyn her vel. Sto ute med paraply i hånden for å beskytte kamera mens eg tok bilder. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 15-16 grader og overskya her i Ålesund. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Pingler? Ingen som er redd lyn her vel. Sto ute med paraply i hånden for å beskytte kamera mens eg tok bilder. Pingler som får lynet så sent *finne ut at pingler ikke passet inn der at all.* Men nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Snowwie: Får vi se bildene? Evt det ene som ble bra? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det lyner heldigvis ikke her!! *redd* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Og over til noe helt annet: Thea, Tine og katrine i klassen er skjønne Også har vi Anne i c-klassen Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Ser lynene fra bergen og strøket, her jeg, blinker mye over fjellene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Damn! Der gikk strømmen. Lurer nesten på om det kanskje er lurt å bare slå av pc'n og all elektronisk utstyr.. nah..gir blaffen. Steffyboy: Yup skal poste snart. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei nå legger jeg meg... Natta Snowdog! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Savner flodhest jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Merkelig. Det var stille i SO i 20min, så plutselig er det 4 stykker som poster nesten samtidig. Konspirasjoner? Jeg gjetter aldri riktig på "Will it float" på David Letterman Jaja. Sykkelen er ferdig mekka. Tok lang tid, men den ble veldig god. En slags kombinasjon av det gode på den forrige og det bra på den nye. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Damn! Der gikk strømmen. Lurer nesten på om det kanskje er lurt å bare slå av pc'n og all elektronisk utstyr.. nah..gir blaffen. Steffyboy: Yup skal poste snart. routeren går av og på her :@ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Tordenvær er også ganske gøy. Eneste gangen jeg ikke syns det var så gøy, var nå i sommer: På natten lå vi i campingvogn i stavern. Da begynte det å tordne skikkelig, som vanelig vis bare er gøy. Etter hvert begynte det å lyne og smelle samtidig (fremdeles helt ok). Men etter et slike smell, begynte jeg å merke en slags "oppladning" som kom ca.3-4sek. før det smalt, og varte helt til det smalt. Det var da jeg ikke syntes det var noe gøy lenger. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Emo/goth? http://spaces.msn.com/members/lotrarwen/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Her er bildet som ble vellyket: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Emo/goth? http://spaces.msn.com/members/lotrarwen/ Goth med Bare Bea ol. som "beste film" ^^ EDit : Nice snoww ;D Endret 1. september 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Her er bildet som ble vellyket: Kult *ønke seg tordenvær+full pakke (gjerne ikke tornadoer etc.)* Endret 1. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 wow! Bra bilde der Snow! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Lynaktivitet 2 siste timer med forsinkelse på én time. Det er ventet at tordenværet beveger seg østover i løpet av natta og morgendagen, dvs det utvikles nye celler som trekker oppover mot sør- og østlandet langs en solid kaldfront som passerer relativt sakte. Tordenværet Bergen er inne i nå er en del av et system som har beveget seg opp fra den sør-østlige delen av Storbritannia og har vært konstant aktivt siden i går kveld. Endret 1. september 2005 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg