Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Vi får ikke laptop. :( Men er ca halve dagen på ulike datalaber - og har tilgang til dokumentene våre hjemme og på skolen. Så skal vel gå greit.

HAHA! Nesodden, landest mest røde kommune, sosialistenes hjemland, en av norges fattigste kommuner, gir egen bærbar PC til alle elever på videregående! *peke på og le av Blærum*

Ja, jeg håper virkelig ikke Amta mener noe med spørsmålet i Interjuene på baksiden:

Hva syntes du visst Frogn og Nesodden blir slått sammen til èn kommune?

 

Og hvor lang tid skal det gå før Nesodden kommune går konkurs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig ØB :)

 

Har vært forbi fartskontroll til skolen hver dag de siste dagene.. Fant en artikkel om det på drammens tidene:

 

http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID...T/50901011/1001

 

160 000 kroner i fartsbøter

 

 

 

36 bilister har tråkket for hardt på gasspedalen og sørget for klingende mynt i statskassen.

 

Lensmann Erik Liaklev i Svelvik har gjennomført noen svært vellykkede trafikkaksjoner denne uken.

 

Etter tips fra publikum har lensmannskontoret gjennomført fire kontroller med sisvile tjenestemenn i 60-soner ved skolene i bygda.

 

Det resulterte i 36 forenklede forelegg - og 160 000 kroner rett i statskassa. Tre av bilførerne ble anmeldt og fratatt førerkortet. En ble anmeldt for kjøring uten førerkort.

 

Noen av trafikksynderne ble tatt flere ganger i løpet av uken.

 

- Vi traff 100 prosent i forhold til tider og steder. Vi oppfordret publikum om å tipse oss om problemområder i trafikken - og det ble en suksess, sier lensmann Erik Liaklev.

 

Glad jeg ikke er en av de som kjørte for fort forbi poltibilen :p

Lenke til kommentar
sitte og høre på nøtteknekkeren :D

 

var en behaglig sang :D

Ah, den på tv'n er best.

Var på skytebanen i dag. Gikk i dass. Bare 40 i hit-percent :thumbdown:

jeg ligger på ca 50% i halo :D og ca 30 % hS :p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( jada eg skjønte at du hadde vært på en ekte skytebane )

 

 

@Tonio : takk ;)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Forresten. Hva fikk dere i rettskriving på skolen? :hm:

I rettskriving? Vel, vi har i hvert fall ingen egen karakter på det, men jeg har ikke hatt en eneste offisiell skrivefeil i bokmål siden 6. klasse. :cool:

 

EDIT:

Apropos skrivefeil: Når stenger vanligvis ølsalget? Er det klokken 18:00 eller 20:00 i hverdagene?

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Natta alle sammen! Jeg skal til øst i morgen. Ønsk meg lykke til!

 

Altså, en venn av meg skal følge meg. Han og jeg har dratt til østkanten sammen før, vi vet hvordan vi skal klare oss. Vi har vært ute en østkant-vinternatt før.

DU er like kul som aids.

Du er kulere en kreft og aids tilsammen

Det er vel de fleste. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...