Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, en venn av meg skal følge meg. Han og jeg har dratt til østkanten sammen før, vi vet hvordan vi skal klare oss. Vi har vært ute en østkant-vinternatt før.

Er det sånn at du kan holde i hånden hans hvis du blir redd?

Nettopp. Og med en telefon med 112 tastet inn, og enn med Securitas PS.

hva er en Securitas PS ??

Lenke til kommentar
Altså, en venn av meg skal følge meg. Han og jeg har dratt til østkanten sammen før, vi vet hvordan vi skal klare oss. Vi har vært ute en østkant-vinternatt før.

Er det sånn at du kan holde i hånden hans hvis du blir redd?

Nettopp. Og med en telefon med 112 tastet inn, og enn med Securitas PS.

hva er en Securitas PS ??

noe sosse ting.

Lenke til kommentar
Natta alle sammen! Jeg skal til øst i morgen. Ønsk meg lykke til!

 

Altså, en venn av meg skal følge meg. Han og jeg har dratt til østkanten sammen før, vi vet hvordan vi skal klare oss. Vi har vært ute en østkant-vinternatt før.

DU er like kul som aids.

Du er kulere en kreft og aids tilsammen

Lenke til kommentar

Ok, her er dagen min (jeg vet at ingen bryr seg, men who cares)...

 

Dagen starta med at jeg starta klokken ti på ti på skolen i morges, og da var det tid for gym. Men siden at denne dagen var dagen for valg av Russepresident og jeg stilte som President. Valget foregikk klokken kvart på 11 (lunch starter 1110) - så jeg var lite til stede under den gymtimen. Så, under selve valget var det mye fuss og helvete. Noen klasser hadde ikke anledning (timer) og det passa ikke med andre klasser osvosv... Så, omsider får vi igang dette helvetes valget, og det viser seg at 2 av de 4 kandidatene trakk seg, så nå sto det mellom meg og en annen en. Valget sto da mellom Vise President og President. Etter to meget bra taler (min var selvsagt best.. nei, egentlig ikke) så kom dommen: min konkurrent ble President og vant med 9 stemmer (ca. 150 russ) - noe som egentlig ikke plagde meg i hele tatt, da jeg ikke har noe imot å være i skyggen av det hele... Så, dagen går videre med 2 timer spansk - kjedlig - og 1 time religion der jeg var såvidt tilstede grunnet valg av russehovedstyret. Etter mye om og men så får vi valgt et styre som vi virker fornøyd med. MEN, litt senere får jeg vite at det er noen som IKKE har fått vite om valget og derfor må det bli valgt et nytt (iaf få høre på de som ikke fikk sjansen). Problemet ligger i at Presidenten drar til Milan i morgen og ikke er hjemme før mandag (jeg er borte neste uke osv), så derfor må det bli gjort i morgen.

Så bærer det til jobb kl 4. Skal egentlig jobbe til klokken 7+, men så foreslår hu jeg jobber med at jeg kan ta opplæring i stenging - så jeg sier jo selvsagt ja (har jobbet der i 2mnd), så da varer arbeidsdagen til klokken 2130. Så kommer jeg hjem klokken kvart på 10 - sjekker mailen min, og jo, der ligger det en mail fra NGT som sier at de har økt linja mi fra 4200/600 til 8000/800. Da ble dagen bra likevell :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...