Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ligger på mellom fem og seks i hovedmål skriftlig. Imponerende med tanke på at du skriver (skrev?) riksmål. Jeg vil gjerne ha en slik lærer. Den skriftlig karakteren går jo også på skriftlig utrykksevne. Jeg skriver jo ikke nu og efter liksom, men jeg holder det på et "konservativt bokmål", vil jeg vel si. Prøver å ikke tråkke over rettskrivningsgrensene. Det er lov å skrive kuen og hytten! Dusch er derimot ikke lov. ;p Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Fått med meg det nå, Fredrik... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 *gni det inn* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hva i.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det er mamma Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hyggelig. Fant btw brukeren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nye sko, bukse, genser og jakke: 2000,- Jeg er så jævlig god å shoppe. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nye sko, bukse, genser og jakke: 2000,-Jeg er så jævlig god å shoppe. picz plz.. vil se hvor hot du blir Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nye sko, bukse, genser og jakke: 2000,-Jeg er så jævlig god å shoppe. picz plz.. vil se hvor hot du blir Du ser meg på skolen imorgen, di tøs. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nye sko, bukse, genser og jakke: 2000,-Jeg er så jævlig god å shoppe. picz plz.. vil se hvor hot du blir Du ser meg på skolen imorgen, di tøs. Not cumming 2marraw Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nye sko, bukse, genser og jakke: 2000,-Jeg er så jævlig god å shoppe. picz plz.. vil se hvor hot du blir Du ser meg på skolen imorgen, di tøs. Hva med alle oss andre da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hater mathias (fetteren min) AKA Heffalompen! Får jeg sikkert advarsel pga. hets men det får så være! Endret 1. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hva med alle oss andre da? Okidoki, jeg tar bilde imorgen etter skolen. Fornøgd? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nå sviver volvon! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 haha, dere snakker om nettverk! haha på skolen vår har vi sikkert over 20 datamaskiner! SLÅ den Men de skryter ekstremt om de 15nye dell bærbare pcene de har fått! haha Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kjeder meg. Forslag? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kjeder meg. Forslag? Banke den forpulte fetteren min? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kjeder meg. Forslag? Spill et dataspill Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Postsletting på gang! *løpe i sirkler rundt TWFA* jeg merket det , bruker altid midt siste innlegg som bokmerek , men det var borte jaja no er det kose tid meg sikklug giunes ( hømm skrive feil tro ) øl Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kjeder meg. Forslag? Banke den forpulte fetteren min? Hva har han gjort da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg