Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Postsletting på gang! *løpe i sirkler rundt TWFA* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Forresten. Hva fikk dere i rettskriving på skolen? Endret 1. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ligger på mellom fem og seks i hovedmål skriftlig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 det sier jeg ikke Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ligger på mellom fem og seks i hovedmål skriftlig. Thats good. Ligger på 4 ( muligens 5 ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg ligger på mellom fem og seks i hovedmål skriftlig. Thats good. Ligger på 4 ( muligens 5 ) Har alltid hatt seks i norsk muntlig også. (Okey, litt mye skryt nå...) Endret 1. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Forresten. Hva fikk dere i rettskriving på skolen? Jeg har fem i norsk skriftlig, men det er ei gal kjerring som har gitt karakteren så det er ikke noe å stole på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Forresten. Hva fikk dere i rettskriving på skolen? Jeg har fem i norsk skriftlig, men det er ei gal kjerring som har gitt karakteren så det er ikke noe å stole på. :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) å? åssen er nettverket på skolen din da? Omfattende. Edit: Jeg fikk 3/4 i Bokmål skriftlig på vitnemålet, fear me. Endret 1. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Bør jeg legge inn sånn verifiseringsgreie med tall for å unngå all den dritt-spamen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Får 4100/610 ellerno linje snart Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Bør jeg legge inn sånn verifiseringsgreie med tall for å unngå all den dritt-spamen? Ja Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Bør jeg legge inn sånn verifiseringsgreie med tall for å unngå all den dritt-spamen? Ja Sånn, det var jo enkelt. Håper det hjelper, jeg blir gal av sånn ekkel spam. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Får 4100/610 ellerno linje snart Vi har bestilt ADSL2 fra NGT, 12mbits eller hva det var.. Har 8mbits fra NGT nå, men morro med mer.. Ikke helt sikker på når vi får det dog, duden på kundeservice klarte ikke å sjekke sentralen vår.. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ligger på mellom fem og seks i hovedmål skriftlig. Imponerende med tanke på at du skriver (skrev?) riksmål. Jeg vil gjerne ha en slik lærer. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Har 3 i Norsk hovedmål. (nynorsk). Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Femmer i norsk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Forresten. Hva fikk dere i rettskriving på skolen? Hva tror du? Jeg fikk selvfølgelig en lite pen karakter. 3. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg ligger på mellom fem og seks i hovedmål skriftlig. Imponerende med tanke på at du skriver (skrev?) riksmål. Jeg vil gjerne ha en slik lærer. Den skriftlig karakteren går jo også på skriftlig utrykksevne. Jeg skriver jo ikke nu og efter liksom, men jeg holder det på et "konservativt bokmål", vil jeg vel si. Prøver å ikke tråkke over rettskrivningsgrensene. Det er lov å skrive kuen og hytten! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 er vel også lov å skrive kua og drit i bua? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg