Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.

Hvor ble det av nummer 2?

 

 

Glipp. :p

 

Jeg bor ikke Bærum, og har ikke gjort det på ca 7 år.

Jeg er klar over det. For meg er Blærum Oslo Vest og Bærum.

Okey.. Det var jo logisk..

 

(...) Pluss at skolen slipper å drifte fem datalaber (som på skolen min).

Det stemmer, men vi har et nettverk og et utall med servere å drifte. For øvrig stemmer utregningen din, skolen taper så og si ingenting på å kjøpe inn PC-ene. Men du har glemt en del viktige ting, nemlig servere, nettverk, strøm og personal.
Servere, nettverk, strøm og personale må man jo ha uansett, vi har også hauger av servere, trådløst nettverk over så godt som hele skolen og to stykk ansatt som administratorer på heltid, pluss en sånn lærligtype.
Lenke til kommentar
Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk...

Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike?

Lenke til kommentar
Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk...

da hadde jeg smekket han.

Tror ikke mamma turte det akkurat, og jeg ville jo helst sluppet å være nær en sånn en.

Lenke til kommentar
Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk...

Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike?

Vi er ikke steinrike. Uansett. Stopp der. Ønsker ingen diskusjon om dette.

 

 

Hvorfor kommer det hauger av ekle reklame-meldinger i "comments"-greien på bloggen min? jeg sletter og sletter, og det kommer nye...

Lenke til kommentar
Servere, nettverk, strøm og personale må man jo ha uansett, vi har også hauger av servere, trådløst nettverk over så godt som hele skolen og to stykk ansatt som administratorer på heltid, pluss en sånn lærligtype.

Men vi har et større nettverk, så derfor er utgiftene større. Vi har faktisk 5 heltidsansatte, og et utall deltidsansatte, pluss at IKT-klassene på både VK1 og VK2 (ca. 35-45 stk tilsammen) har ansvaret for drifting av nettverket. Poenget er at sosialistenes hjemland eier den vestkanten. :wee:

Lenke til kommentar
Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk...

Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike?

Nei da spiller det ingen rolle. Har du mye penger skal du bli rana ! komunisme FTW.

Lenke til kommentar
Servere, nettverk, strøm og personale må man jo ha uansett, vi har også hauger av servere, trådløst nettverk over så godt som hele skolen og to stykk ansatt som administratorer på heltid, pluss en sånn lærligtype.

Men vi har et større nettverk, så derfor er utgiftene større. Vi har faktisk 5 heltidsansatte, og et utall deltidsansatte, pluss at IKT-klassene på både VK1 og VK2 (ca. 35-45 stk tilsammen) har ansvaret for drifting av nettverket. Poenget er at sosialistenes hjemland eier den vestkanten. :wee:

Nei. Det er et utall deltidsansatte administratorer av ulikt slag. Er du sikker på at nettverket er så mye større da? :p Uansett, lite interresant tema.

 

Hvordan kommer den spamen da, vet du det Akd?

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk...

er altid godt å vite at morra di gir etter for press..

Svake damer er tingen! Whoohoo!

Lenke til kommentar
Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk...

Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike?

Nei da spiller det ingen rolle. Har du mye penger skal du bli rana ! komunisme FTW.

That's the spirit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...