PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... Run lady, run! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... da hadde jeg smekket han. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 man ler av gothere Fordi ? det er gøyalt. Kan en gjøre alt en synes er gøyalt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 1. Hvor ble det av nummer 2? Glipp. Jeg bor ikke Bærum, og har ikke gjort det på ca 7 år.Jeg er klar over det. For meg er Blærum Oslo Vest og Bærum. Okey.. Det var jo logisk.. (...) Pluss at skolen slipper å drifte fem datalaber (som på skolen min).Det stemmer, men vi har et nettverk og et utall med servere å drifte. For øvrig stemmer utregningen din, skolen taper så og si ingenting på å kjøpe inn PC-ene. Men du har glemt en del viktige ting, nemlig servere, nettverk, strøm og personal. Servere, nettverk, strøm og personale må man jo ha uansett, vi har også hauger av servere, trådløst nettverk over så godt som hele skolen og to stykk ansatt som administratorer på heltid, pluss en sånn lærligtype. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... da hadde jeg smekket han. Tror ikke mamma turte det akkurat, og jeg ville jo helst sluppet å være nær en sånn en. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 delvis. Jeg hater engelsk/norsk/farge lærerene mine :\ de sliter. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 man ler av gothere Fordi ? det er gøyalt. Kan en gjøre alt en synes er gøyalt? ja. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike? Vi er ikke steinrike. Uansett. Stopp der. Ønsker ingen diskusjon om dette. Hvorfor kommer det hauger av ekle reklame-meldinger i "comments"-greien på bloggen min? jeg sletter og sletter, og det kommer nye... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Servere, nettverk, strøm og personale må man jo ha uansett, vi har også hauger av servere, trådløst nettverk over så godt som hele skolen og to stykk ansatt som administratorer på heltid, pluss en sånn lærligtype. Men vi har et større nettverk, så derfor er utgiftene større. Vi har faktisk 5 heltidsansatte, og et utall deltidsansatte, pluss at IKT-klassene på både VK1 og VK2 (ca. 35-45 stk tilsammen) har ansvaret for drifting av nettverket. Poenget er at sosialistenes hjemland eier den vestkanten. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike? Nei da spiller det ingen rolle. Har du mye penger skal du bli rana ! komunisme FTW. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hvorfor kommer det hauger av ekle reklame-meldinger i "comments"-greien på bloggen min? jeg sletter og sletter, og det kommer nye... "Do you only have 5cm penis? We got the answer, buy our product now and get a free cheese"? Uff, hater slik idiotisk spam. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Servere, nettverk, strøm og personale må man jo ha uansett, vi har også hauger av servere, trådløst nettverk over så godt som hele skolen og to stykk ansatt som administratorer på heltid, pluss en sånn lærligtype. Men vi har et større nettverk, så derfor er utgiftene større. Vi har faktisk 5 heltidsansatte, og et utall deltidsansatte, pluss at IKT-klassene på både VK1 og VK2 (ca. 35-45 stk tilsammen) har ansvaret for drifting av nettverket. Poenget er at sosialistenes hjemland eier den vestkanten. Nei. Det er et utall deltidsansatte administratorer av ulikt slag. Er du sikker på at nettverket er så mye større da? Uansett, lite interresant tema. Hvordan kommer den spamen da, vet du det Akd? Endret 1. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... er altid godt å vite at morra di gir etter for press.. Svake damer er tingen! Whoohoo! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Husk at mamma ble "ranet" av en tigger. Har fortalt det før, "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG!" sa han, reiste seg og fulgte etter mamma, og mamma kunne ikke annet enn å finne frem lommeboken, hvorpå han tok tak i en femhundrelapp" og gikk... Det er eid. Det må jeg si. Men dog. Det er vel ikke så farlig, ettersom at dere er steinrike? Nei da spiller det ingen rolle. Har du mye penger skal du bli rana ! komunisme FTW. That's the spirit. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei. Det er et utall deltidsansatte administratorer av ulikt slag. Er du sikker på at nettverket er så mye større da? 710 elever + 90 lærere = opptil 800 PC-er som skal ha tilgang til nettet konstant. Svaret sier seg selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Tja, ca. 200 PCer, og ca 200 sånne tynne klienter og cirka 100 lærerlaptops pluss private laptoper, okey, kanskje noe i underkant av dere men. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 710 elever + 90 lærere = opptil 800 PC-er som skal ha tilgang til nettet konstant. Svaret sier seg selv. Slutt å mase nå, nettverket på 'skolen' min eier det der uansett. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 710 elever + 90 lærere = opptil 800 PC-er som skal ha tilgang til nettet konstant. Svaret sier seg selv. Slutt å mase nå, nettverket på 'skolen' min eier det der uansett. å? åssen er nettverket på skolen din da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg