diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er ikke noe galt i å være litt gother vel ? Edit: om det er det, vil jeg gjerne vite hva/hvorfor Er ikke noe galt, men Tonio vil ikke innrømme at hun er litt små-goth.. Jeg nekter for at jeg er goth, små-goth er jeg vel sikkert, har aldri sagt noe på det. oki.. da er vi enig pewzen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) @kd: Tøft. Er det ganske vanlig at skolene leier ut bærbare? Tror jeg kommer til å søke Medier og Kommunikasjon på første. Kanskje. Eller så blir det Elektro. Endret 1. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg synes gothere er skumle, og setter opp farten eller krysser gaten om det er noen slike der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Vi får ikke laptop. Men er ca halve dagen på ulike datalaber - og har tilgang til dokumentene våre hjemme og på skolen. Så skal vel gå greit. HAHA! Nesodden, landest mest røde kommune, sosialistenes hjemland, en av norges fattigste kommuner, gir egen bærbar PC til alle elever på videregående! *peke på og le av Blærum* Endret 1. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg synes gothere er skumle, og setter opp farten eller krysser gaten om det er noen slike der. haha... pingle Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg synes gothere er skumle, og setter opp farten eller krysser gaten om det er noen slike der. Hva må til for at du mener at noen er gother? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 @kd: Tøft. Er det ganske vanlig at skolene leier ut bærbare? Nei. Nesodden Videregående er faktisk europas best utstyrte skole når det gjelder IT. Så det er ikke noe som er helt vanlig, nei. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg synes gothere er skumle, og setter opp farten eller krysser gaten om det er noen slike der. :!: Har faktisk blitt kalt skummel flere ganger, enda jeg ikke er det. gothere er ikke skumle ! jeg er mere redd for uteliggere jeg Endret 1. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 fargoth. The avatar maker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Uteliggere er jo bare kos! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 bla bla bla bla joda dette var meningsfult eller da ?? Det var da faen så ofte det var klaging fra deg da? *Uno* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 man ler av gothere Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kos fra uteligger ? nei takk, uff. har ikke noe imot dem, men skumle er dem. Endret 1. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Vi får ikke laptop. Men er ca halve dagen på ulike datalaber - og har tilgang til dokumentene våre hjemme og på skolen. Så skal vel gå greit. HAHA! Nesodden, landest mest røde kommune, sosialistenes hjemland, en av norges fattigste kommuner, gir egen bærbar PC til alle elever på videregående! *peke på og le av Blærum* 1. Jeg bor ikke Bærum, og har ikke gjort det på ca 7 år. Jeg går på skole i Oslo. Nå hadde ikke Nessoden råd til laptopene, dere måtte fortsatt leie dem, riktignok relativt rimelig. Men tror ikke de taper noe på det, 7000 kroner omtrent betaler dere om dere kjøper dem ut til slutt. Via innkjøpsordninger og momsfritak for utdanning så er den neppe verdt mer heller. Pluss at skolen slipper å drifte fem datalaber (som på skolen min). Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 man ler av gothere Fordi ? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Lol @ jokke Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 man ler av gothere Fordi ? det er gøyalt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Uteliggere er jo bare kos! En venn av meg lurte fælt når jeg hevet hodet ekstra høyt og småløp forbi en tigger forrige uke. "Sååå skumle er de da ikke joachim?" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Haha joachim :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) 1. Hvor ble det av nummer 2? Jeg bor ikke Bærum, og har ikke gjort det på ca 7 år.Jeg er klar over det. For meg er Blærum Oslo Vest og Bærum. (...) Pluss at skolen slipper å drifte fem datalaber (som på skolen min).Det stemmer, men vi har et nettverk og et utall med servere å drifte. For øvrig stemmer utregningen din, skolen taper så og si ingenting på å kjøpe inn PC-ene. Men du har glemt en del viktige ting, nemlig servere, nettverk, strøm og personal. Endret 1. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg