Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi får ikke laptop. :( Men er ca halve dagen på ulike datalaber - og har tilgang til dokumentene våre hjemme og på skolen. Så skal vel gå greit.

HAHA! Nesodden, landest mest røde kommune, sosialistenes hjemland, en av norges fattigste kommuner, gir egen bærbar PC til alle elever på videregående! *peke på og le av Blærum*

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Vi får ikke laptop. :( Men er ca halve dagen på ulike datalaber - og har tilgang til dokumentene våre hjemme og på skolen. Så skal vel gå greit.

HAHA! Nesodden, landest mest røde kommune, sosialistenes hjemland, en av norges fattigste kommuner, gir egen bærbar PC til alle elever på videregående! *peke på og le av Blærum*

1. Jeg bor ikke Bærum, og har ikke gjort det på ca 7 år. Jeg går på skole i Oslo. Nå hadde ikke Nessoden råd til laptopene, dere måtte fortsatt leie dem, riktignok relativt rimelig. Men tror ikke de taper noe på det, 7000 kroner omtrent betaler dere om dere kjøper dem ut til slutt. Via innkjøpsordninger og momsfritak for utdanning så er den neppe verdt mer heller. Pluss at skolen slipper å drifte fem datalaber (som på skolen min).

Lenke til kommentar
1.

Hvor ble det av nummer 2?

 

Jeg bor ikke Bærum, og har ikke gjort det på ca 7 år.

Jeg er klar over det. For meg er Blærum Oslo Vest og Bærum.

 

(...) Pluss at skolen slipper å drifte fem datalaber (som på skolen min).

Det stemmer, men vi har et nettverk og et utall med servere å drifte. For øvrig stemmer utregningen din, skolen taper så og si ingenting på å kjøpe inn PC-ene. Men du har glemt en del viktige ting, nemlig servere, nettverk, strøm og personal. Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...