Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

ja her var det bare meg da..

typisk at nå når jeg har tenkt og døgne og kose meg med de to siste episodene av 24 så svikter ************.*** meg og gir meg bare usle 20kb/s i nedlastningshastighet.. :no:

jaja, håpe det tar seg opp snart..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regler til de som skal døgne :grin:

1. IKKE sov.

2. Meld fra en gang i timen. (ved å poste innlegg. Helst her i denne tråden, men du kan også linke til innleggene du har skrevet fra denne tråden, merk det skal ikke være mer enn 1 time.

3. Hvis du har jobb, dra på jobb, men vi skal ha bevis på at du drar på jobb og ikke sover :devil: !

Døgninga starter klokka 08:00 og du melder fra om at du er våken hver time, eller gir oss bevis på at du skal på jobb.

Huff, nå skal jeg ha tentamen i norsk, liker faget da, har spist en god og fin frokost, mat på skolen skal også med :thumbup: .

Lenke til kommentar
Bakemesterharepus: Hvordan klarer du det?

Herr Brun

I foruminnstillinger ;)

Kontrollpanel -> skins

Å ja, på forumet. Jeg tenkte du mente på www.hw.no, altså hovedsiden. Jeg har gammel hardware 2-kolonner på forumet jeg, så jeg har ikke merket noe til designforskjellen på forumet.

Herr Brun

Lenke til kommentar

1. IKKE sov.

2. Meld fra en gang i timen. (ved å poste innlegg. Helst her i denne tråden, men du kan også linke til innleggene du har skrevet fra denne tråden, merk det skal ikke være mer enn 1 time.

3. Hvis du har jobb, dra på jobb, men vi skal ha bevis på at du drar på jobb og ikke sover :devil: !

Døgninga starter klokka 08:00 og du melder fra om at du er våken hver time, eller gir oss bevis på at du skal på jobb.

Huff, nå skal jeg ha tentamen i norsk, liker faget da, har spist en god og fin frokost, mat på skolen skal også med :thumbup: .

tjoho! bare en halvtime til start. :)

men den der melding hver time likte jeg ikke helt ettersom jeg sannsynligvis må se endel filmer for og holde meg gående! men skal se hva jeg får til. :p

regner med jeg må ut og sykle litt også for å lufte meg.

har heldigvis ikke jobb eller skole da så dette burde gå fint. :yes:

-----

edit: hva tror dere forresten, nok en snik reklame eller? han har jo registrert seg for endel måneder siden, men ikke postet så mye her da.. og den posten der virka litt mistenkelig syntes jeg bare... skjønner ikke hva jeg snakker om sier du? å, ja stemmer.. linken må dere jo få: LINK

-----

edit2: da var startskuddet gått. kjenner søvntranger kommer krypende med engang jeg bestemmer meg for å holde meg våken.. drit kropp! men det skal nok gå bra! snart er det 24 tid, får hive i meg litt karbohydrater og slenge meg forran tv'n med vinduet på vidt gap!

Endret av phax
Lenke til kommentar

God formiddag :)

Våkna klokka 8 av vekkerklokka, men har brukt den så mye at slå-av-bevegelsen må være automatisert. Sovna igjen og sto opp nå :ermm:

Nå skal jeg lese kjemi i 3 timer. Kommer jeg inn her, kast meg på hodet ut igjen og dra ut visdomstanna til MrLeftfield.

Lenke til kommentar

1. IKKE sov.

Min døgning gikk til helvette... Tenkte "faen jeg stikker på skoeln å leser litt eksamen" men da må jeg vente 2 timer før jeg kan spsie dusje og så dra.. Og svake meg skulle bare slappe litt av, og våknet nå. men heldigvis 3 timer før en hva jeg pleier

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...