phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ja her var det bare meg da.. typisk at nå når jeg har tenkt og døgne og kose meg med de to siste episodene av 24 så svikter ************.*** meg og gir meg bare usle 20kb/s i nedlastningshastighet.. jaja, håpe det tar seg opp snart.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Regler til de som skal døgne 1. IKKE sov. 2. Meld fra en gang i timen. (ved å poste innlegg. Helst her i denne tråden, men du kan også linke til innleggene du har skrevet fra denne tråden, merk det skal ikke være mer enn 1 time. 3. Hvis du har jobb, dra på jobb, men vi skal ha bevis på at du drar på jobb og ikke sover ! Døgninga starter klokka 08:00 og du melder fra om at du er våken hver time, eller gir oss bevis på at du skal på jobb. Huff, nå skal jeg ha tentamen i norsk, liker faget da, har spist en god og fin frokost, mat på skolen skal også med . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bakemesterharepus: Hvordan klarer du det? Herr Brun I foruminnstillinger Kontrollpanel -> skins Å ja, på forumet. Jeg tenkte du mente på www.hw.no, altså hovedsiden. Jeg har gammel hardware 2-kolonner på forumet jeg, så jeg har ikke merket noe til designforskjellen på forumet. Herr Brun Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Regler til de som skal døgne 1. IKKE sov. 2. Meld fra en gang i timen. (ved å poste innlegg. Helst her i denne tråden, men du kan også linke til innleggene du har skrevet fra denne tråden, merk det skal ikke være mer enn 1 time. 3. Hvis du har jobb, dra på jobb, men vi skal ha bevis på at du drar på jobb og ikke sover ! Døgninga starter klokka 08:00 og du melder fra om at du er våken hver time, eller gir oss bevis på at du skal på jobb. Huff, nå skal jeg ha tentamen i norsk, liker faget da, har spist en god og fin frokost, mat på skolen skal også med . tjoho! bare en halvtime til start. men den der melding hver time likte jeg ikke helt ettersom jeg sannsynligvis må se endel filmer for og holde meg gående! men skal se hva jeg får til. regner med jeg må ut og sykle litt også for å lufte meg. har heldigvis ikke jobb eller skole da så dette burde gå fint. ----- edit: hva tror dere forresten, nok en snik reklame eller? han har jo registrert seg for endel måneder siden, men ikke postet så mye her da.. og den posten der virka litt mistenkelig syntes jeg bare... skjønner ikke hva jeg snakker om sier du? å, ja stemmer.. linken må dere jo få: LINK ----- edit2: da var startskuddet gått. kjenner søvntranger kommer krypende med engang jeg bestemmer meg for å holde meg våken.. drit kropp! men det skal nok gå bra! snart er det 24 tid, får hive i meg litt karbohydrater og slenge meg forran tv'n med vinduet på vidt gap! Endret 24. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Good day to all. Sitter på skolen, skal ha Rettslæreprøve om noen få strakser. Heldigvis er det snakk om ALLE hjelpemidler, aka dødslett. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 I want my søppelname back! Er det flere enn meg som savner at kategorien het søppel og ikke OT-baren? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 tannkjøttet over den ene visdomdstennen har hovnet litt opp......jeg håper virkelig at det løser seg med ekstrem tannskyll + børsting....jeg vil IKKE skjære/dra noe ut derfra. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 God formiddag Våkna klokka 8 av vekkerklokka, men har brukt den så mye at slå-av-bevegelsen må være automatisert. Sovna igjen og sto opp nå Nå skal jeg lese kjemi i 3 timer. Kommer jeg inn her, kast meg på hodet ut igjen og dra ut visdomstanna til MrLeftfield. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 mornings...sit sjølv på skulen å har (liksom) prøve^^ Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Regler til de som skal døgne 1. IKKE sov. 2. Meld fra en gang i timen. (ved å poste innlegg. Helst her i denne tråden, men du kan også linke til innleggene du har skrevet fra denne tråden, merk det skal ikke være mer enn 1 time. 3. Hvis du har jobb, dra på jobb, men vi skal ha bevis på at du drar på jobb og ikke sover ! Døgninga starter klokka 08:00 og du melder fra om at du er våken hver time, eller gir oss bevis på at du skal på jobb. Huff, nå skal jeg ha tentamen i norsk, liker faget da, har spist en god og fin frokost, mat på skolen skal også med . Min døgning gikk til helvette... Tenkte "faen jeg stikker på skoeln å leser litt eksamen" men da må jeg vente 2 timer før jeg kan spsie dusje og så dra.. Og svake meg skulle bare slappe litt av, og våknet nå. men heldigvis 3 timer før en hva jeg pleier Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 God morgen , strålende vær! Tror jammen meg jeg innstallerer litt frontsett i dag jeg.. Have a nice day Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Da var sommerens ferietur bestilt! Turen går til Skiathos i Hellas, sammen med jenta mi. Det kan rett og slett ikke bli bedre!! Stedet Hotellet Gleder meg til å ligge på stranda, snorkle og utforske øya! *Drømme seg bort* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 T-Solberg: jeg misunner deg, det kommer sikkert til å bli knall!!!håper du får en super ferie Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Uff, skal ha prøveksamen i morgen, har ikke øvd så alt for mye... *skamme seg over dårlig konsentrasjonsevne og selvdisiplin* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Har SO4 noen sinne vært så død som nÅ? Endret 24. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har SO3 noen sinne vært så død som nÅ? Nei. Ikke rart, den er jo stengt.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Syke, syke vær! Kjempefin sol, så kommer mye regn, før soler er fremme igjen. Slik har det vært de siste dagene. Skikklig sykt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Har SO3 noen sinne vært så død som nÅ? Nei. Ikke rart, den er jo stengt.. :!: EDIT: Sånn har det vært her og, Tonio. For ca. 1mnd siden var det skikkeligt sykt! Vi hadde omtrent alle årstidene på den dag.. Endret 24. mai 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har SO3 noen sinne vært så død som nÅ? Nei. Ikke rart, den er jo stengt.. SO4 da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg