Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei, jeg liker ikke gothere, sorry Tonio. Goth: IKKE goth: http://forum.hardware.no/uploads/post-63-1124800680.jpg img tags støtter ikke blabla-dynamiske sider. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kan ærlig talt ikke se forskjellen på de to. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kan ærlig talt ikke se forskjellen på de to. Jej! Du er ikke sur på meg lengre. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Mini-goth: :!: Endret 1. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan vi stoppe å diskutere Tonio? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Og der startet det igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan vi stoppe å diskutere Tonio? Pick ME pick me ME! ME! :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan vi stoppe å diskutere Tonio? Pick ME pick me ME! ME! :!: *daske* -- Jej, på tirsdag får alle i klassen bærbar PC. Det blir utrolig digg! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jej, på tirsdag får alle i klassen bærbar PC. Det blir utrolig digg! Specs? *Prøve å skrive en stil* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan vi stoppe å diskutere Tonio? Pick ME pick me ME! ME! :!: *daske* -- Jej, på tirsdag får alle i klassen bærbar PC. Det blir utrolig digg! Vi har, men får nesten ikke brukt de, pluss vertfall ikke i tima.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Og hvem vil være så blek så mulig bortsett fra gothere? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=419414 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Er ikke noe galt i å være litt gother vel ? Edit: om det er det, vil jeg gjerne vite hva/hvorfor Endret 1. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jej, på tirsdag får alle i klassen bærbar PC. Det blir utrolig digg! Specs? http://www.skolestart.info/nyeelever/nypc.html Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Og hvem vil være så blek så mulig bortsett fra gothere? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=419414 Jeg vil være blek, men jeg er ikke gother, med mindre det eneste kravet for å være gother er å ha et ønske om å være blek såklart. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 bla bla bla bla joda dette var meningsfult eller da ?? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er ikke noe galt i å være litt gother vel ? Edit: om det er det, vil jeg gjerne vite hva/hvorfor Er ikke noe galt, men Tonio vil ikke innrømme at hun er litt små-goth.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er ikke noe galt i å være litt gother vel ? Edit: om det er det, vil jeg gjerne vite hva/hvorfor Er ikke noe galt, men Tonio vil ikke innrømme at hun er litt små-goth.. Jeg blei lei meg i tyrkia, ble litt brun på armene Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Vi får ikke laptop. Men er ca halve dagen på ulike datalaber - og har tilgang til dokumentene våre hjemme og på skolen. Så skal vel gå greit. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er ikke noe galt i å være litt gother vel ? Edit: om det er det, vil jeg gjerne vite hva/hvorfor Er ikke noe galt, men Tonio vil ikke innrømme at hun er litt små-goth.. Jeg nekter for at jeg er goth, små-goth er jeg vel sikkert, har aldri sagt noe på det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Virka som om han joachimR mente det var krise. Jeg er også små-goth og ser ikke noe galt i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg