Daniel Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det er hans også fra nå av. Nope. Å, ok2k. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 gothere er vel ikke noe og være redd for... man ler av gothere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Asså. skjønner ikke hvorfor de skal gå i helt svart og nagleting ( om det er det det heter ) Men det er langt i fra mitt problem. Gidder ikke bry meg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 gothere er vel ikke noe og være redd for... man ler av gothere Men ikke høyt, for da kaster de forbannelser på deg. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 gothere er vel ikke noe og være redd for... man ler av gothere Men ikke høyt, for da kaster de forbannelser på deg. man ler jo bak ryggen dems smarting.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg sheder meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg sheder meg Your not the only one Spille hl2 *er lenge siden jeg har spillt* Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Spille hl2 *er lenge siden jeg har spillt* Burde nesten tatt meg en liten runde HL2, jeg også. Er altfor lenge siden jeg har spilt. Savner det, men finner aldri tid til å sette meg ned og spille det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Siden når ble jeg gother? Det vet (heldigvis) ikke jeg noe om... Men du vet at jeg er det? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) gothere er vel ikke noe og være redd for... man ler av gothere Men ikke høyt, for da kaster de forbannelser på deg. man ler jo bak ryggen dems smarting.. Her forleden spurte jeg hvor karnevalet var, de ble ikke så blide da (som om de er det..) Tonio: Man har da øyer! Det brenner seg fast i netthinnen min når jeg ser sånt! Endret 1. september 2005 av paroa Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Spille hl2 *er lenge siden jeg har spillt* Jeg orker ikke å spille nå... Edit: Spille, ikke spile. Endret 1. september 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Tonio: Man har da øyer! Det brenner seg fast i netthinnen min når jeg ser sånt! Ser sånt. Spurte Joachim, ikke deg, men han gir vel omtrent et slikt svar selv så.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Tonio: Man har da øyer! Det brenner seg fast i netthinnen min når jeg ser sånt! Ser sånt. Spurte Joachim, ikke deg, men han gir vel omtrent et slikt svar selv så.. Bare svarte siden det var så innlysende.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Mamma har shøpt ny pult til meg idag Edit: Får den ikke før tirsdag da... Endret 1. september 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nå vil ikke den forpuuuuuuuulte Volvoen starte! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Tonio: Man har da øyer! Det brenner seg fast i netthinnen min når jeg ser sånt! Ser sånt. Spurte Joachim, ikke deg, men han gir vel omtrent et slikt svar selv så.. Bare svarte siden det var så innlysende.. Det er innlysende at jeg er gother? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nå vil ikke den forpuuuuuuuulte Volvoen starte! Make løøøve to it! Ikke kjeftog skrik, behadle den som en rose, volvoer pleier og like sånt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nå vil ikke den forpuuuuuuuulte Volvoen starte! Det er ikke en volvo, det er en faens renualt! Renualt SUCKS! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nå vil ikke den forpuuuuuuuulte Volvoen starte! Det er ikke en volvo, det er en faens renualt! Renualt SUCKS! I know.. Men, den vil fremdeles ikke starte Bundy: Får ut og kose litt med den, nå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg