ehs5 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Steike. Teite lærere som har funnet på å la arbeidsplanen gå over èn uke istedenfor to som vi alltid har hatt. Og dette fant jeg ut i dag, her må det gjøres lekser. Våre planer er ALLTID for ÈN uke.... Ok. Det er hans også fra nå av. Nope. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du trenger bare en sånn her:http://www.takakaira.co.jp/asp/template.as...JKkGhHhceDfbiEd Haha.. genialt :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du trenger bare en sånn her:http://www.takakaira.co.jp/asp/template.as...JKkGhHhceDfbiEd Haha, sweet.. Men det er mye mer praktisk å bare bruke noen av de skilta jeg stjal på jobben i sommer.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du trenger bare en sånn her:http://www.takakaira.co.jp/asp/template.as...JKkGhHhceDfbiEd Lag en ? Var forresten en duppe ditt etter min smak Endret 1. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Det er visning i naboleiligheten. Lurer på åssen folk det kommer der..... Lenke til kommentar
Fru Brun Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 BRUUUUN.. Når kommer han tilbkae? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da er vi nesten klar til å stikke innom vorspielet er kanon nå, så lure på åssen i helvete denne kvelden skal enda! så har vi nachspielet også Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Seriøst. hr.brun du har lite å gjøre. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 BRUUUUN..[/size]Når kommer han tilbkae? Et år. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Snufs, pcen min er skummel, unsladder bilde av meg etter jeg har sendt et sladda bilde over msn.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Snufs, pcen min er skummel, unsladder bilde av meg etter jeg har sendt et sladda bilde over msn.. Jeg elsker dataen din! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Men det er mye mer praktisk å bare bruke noen av de skilta jeg stjal på jobben i sommer.. Tollskilter? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da har jeg oppdatert Sossebloggen. Okey? Den er underholdene. Det skaldu ha.. Må få med meg fortsettelsen.. Du er den eneste her som vet at jeg "finnes". Likevel må du mase og omtale bloggen min som sossebloggen? Du vet da at jeg ikke er sossete. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Men det er mye mer praktisk å bare bruke noen av de skilta jeg stjal på jobben i sommer.. Tollskilter? Alle mulige. Norske, prøveskilt, årsprøveskilt, utenlandske, falske, osv.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da har jeg oppdatert Sossebloggen. Okey? Den er underholdene. Det skaldu ha.. Må få med meg fortsettelsen.. Du er den eneste her som vet at jeg "finnes". Likevel må du mase og omtale bloggen min som sossebloggen? Du vet da at jeg ikke er sossete. Jeg vet da også at du finnes, husker du ikke den fine dagen vi hadde? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei, jeg liker ikke gothere, sorry Tonio. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Siden når ble jeg gother? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Siden når ble jeg gother? igår Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Gothere er rare O_o har et par i klassen. Og over til noe helt annet: Thea, Tine og katrine i klassen er skjønne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Siden når ble jeg gother? Det vet (heldigvis) ikke jeg noe om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg