Billy Bob Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei uff, nå blir jeg med på denne tråden, har ikke noe bedre å gjøre. Starter med å stille et spørsmål, hva menes med "spam/support" Support = Hei, jeg trenger hjelp til ditt og datt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei uff, nå blir jeg med på denne tråden, har ikke noe bedre å gjøre. Starter med å stille et spørsmål, hva menes med "spam/support" Support = Hei, jeg trenger hjelp til ditt og datt.. Som vi allerede har et forum for. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei uff, nå blir jeg med på denne tråden, har ikke noe bedre å gjøre. Starter med å stille et spørsmål, hva menes med "spam/support" Support = Hei, jeg trenger hjelp til ditt og datt.. ahhh, seff, jeg er så dum, får håpe innleget mitt ikke regnes som support da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 ahhh, seff, jeg er så dum Bra du vet det selv ihvertfall da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er det slik «knask eller knep»-dag idag, eller har den 3 år gamle heksa som står på trappa vår bomma brutalt på dagen..? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er det slik «knask eller knep»-dag idag, eller har den 3 år gamle heksa som står på trappa vår bomma brutalt på dagen..? Hun er tidlig ute, be henne komme tilbake om 60 dager. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Det er vel i slutten av oktober det, men ikke si det til hun. Men rett meg gjerne om jeg tar feil Endret 1. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Norsk film suger. EOD! Jeg foretrekker Bollywoodfilmer allà Garv: Pride and Honour (2004) Endret 1. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er det slik «knask eller knep»-dag idag, eller har den 3 år gamle heksa som står på trappa vår bomma brutalt på dagen..? Hun er tidlig ute, be henne komme tilbake om 60 dager. Hm, var det jeg og trodde.. Vel, vi hadde uansett ikke noe, og jeg fant ut at jeg skulle klare å hamle opp med henne om hun fant på noe døllt med huset eller bilen min.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Vel, vi hadde uansett ikke noe, og jeg fant ut at jeg skulle klare å hamle opp med henne om hun fant på noe døllt med huset eller bilen min.. :!: :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Halloween er 1. november, sier Google. Hamle opp med? Over to meter høy sogning med skadet bil vs tre år gammel jente i heksekostyme? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da tar jeg en tur til Netshop Oslo. Da har jeg fått oppklart en del ting. Hvis jeg får svar på alt jeg lurer på nå, er PC'en så godt som kjøpt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hmm alkohol inntaket etter forrige siden begynne å virke og black metal klinge fortsatt villt i ørene Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da har jeg oppdatert den Magiske bloggen. Okey? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Halloween er 1. november, sier Google. Hamle opp med? Over to meter høy sogning med skadet bil vs tre år gammel jente i heksekostyme? Den bulka Golfen står forøvrig i Sogn, det er denne som står i innkjørsla; Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Yohoo! Ny sykkel i hus. Måtte vente jævlig lenge for jeg ville ha et annet styre og en av maskinene dems var ødelagt. Men det var verdt det. Så fikk jeg rabatter og litt sånn. Sykkel Styre m/"holder" Speedometer Flaskeholder Flaske Sum: 3150,- Skal ikke klage da. Første service er gratis Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da har jeg oppdatert Sossebloggen. Okey? Den er underholdene. Det skaldu ha.. Må få med meg fortsettelsen.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 *snip* Kom hit, så skal vi skremme opp motoren litt. Kan ikke råne rundt i en sånn fisebil vettu. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 *snip* Kom hit, så skal vi skremme opp motoren litt. Kan ikke råne rundt i en sånn fisebil vettu. Håhåhå! Tør egentlig ikke har større motor. Jo større den er, jo fortere går det har jeg funnet ut.. Ble nesten stoppa av politiet idag også. Stod i et kryss, så kom de kjørende. Plutselig sakka de brutalt av på farten og glodde noe jævli på meg. Da bytta jeg blinklys til andre siden og svinga ut før de fikk gjort noe mer.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du trenger bare en sånn her: http://www.takakaira.co.jp/asp/template.as...JKkGhHhceDfbiEd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg