:---{D Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Når jeg blir stor skal jeg lage en film om sosser. *drømme* Edit: Den filmen om de folka fra Stavanger er den beste norske jeg har sett. Der hvor det er julefest og hvor han karen stikker av osv... Endret 1. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Når jeg blir stor skal jeg lage en film om sosser. *drømme* Hehe, satt akkurat og tenkte på det samme. Tittelen kan bli "Blærum, på godt og vondt - mest vondt" elns. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Dette var da gøy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Buddy er det jeg tenkte. Om den er like ille - da driter jeg i norsk film for all fremtid... Lillebror har norgesuke neste uke, han har fått stående tilbud om at jeg blir med på Herbie Fully loaded. Helt seriøst, Uno er en kongefilm. Hawaii, Oslo har et vanvittig manus og Buddy er underholdende. Faktisk ganske morsom. Du må se mer norsk film, gutt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg holder fortsatt fast på at det var en drittfilm, selvom det tydeligvis ikke var knær som skulle drilles. Du er av typen som liker James Bond du? Uno er kremen av norsk film, som forresten holder en høy kvalitet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg likte heller ikke Uno, hvem vil fortelle meg hvor teit jeg er? Eller hvor dårlig filmsmak jeg har? Jeg vil vite hvilke filmer dere mener jeg liker, utifra at jeg ikke liker denne ene filmen, som visstnok er på fasiten over "Gode Filmer" Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg likte heller ikke Uno, hvem vil fortelle meg hvor teit jeg er? Eller hvor dårlig filmsmak jeg har?Jeg vil vite hvilke filmer dere mener jeg liker, utifra at jeg ikke liker denne ene filmen, som visstnok er på fasiten over "Gode Filmer" du er teit og har en domm filmsmak. punktum Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Ja da var det oppladning til vorspiel på hybelen, hard black metal og god kald øl som nesten er begynt å fryse Så blir det galehus på vorspiel!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan folk slutte å skrive "domm" ?! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg likte heller ikke Uno, hvem vil fortelle meg hvor teit jeg er? Eller hvor dårlig filmsmak jeg har?Jeg vil vite hvilke filmer dere mener jeg liker, utifra at jeg ikke liker denne ene filmen, som visstnok er på fasiten over "Gode Filmer" du er teit og har en domm filmsmak. punktum Nooooooooooooooooo! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg likte heller ikke Uno, hvem vil fortelle meg hvor teit jeg er? Eller hvor dårlig filmsmak jeg har?Jeg vil vite hvilke filmer dere mener jeg liker, utifra at jeg ikke liker denne ene filmen, som visstnok er på fasiten over "Gode Filmer" du er teit og har en domm filmsmak. punktum For øvrig, det har ikke noe med at du har enn annen smak, Stefan, du tar bare feil. That's all. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Elling ftw Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Søster har fikset seg "arbeidsuke" hos Scandinavian Airlines, hvor hun skal inneom ulike avdelinger hver dag. Den ene dagen er tur/retur Barcelona! Hun har virklig fikset seg fancy uke! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da tar jeg en tur til Netshop Oslo. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan folk slutte å skrive "domm" ?! Det irriterer meg like mye som det gjør for deg ser jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Kan folk slutte å skrive "domm" ?! Det irriterer meg like mye som det gjør for deg ser jeg. E dokkor domm? Vi e nordlendinga Joda, so4 er det ingen begrensinger. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nei uff, nå blir jeg med på denne tråden, har ikke noe bedre å gjøre. Starter med å stille et spørsmål, hva menes med "spam/support" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Søster har fikset seg "arbeidsuke" hos Scandinavian Airlines, hvor hun skal inneom ulike avdelinger hver dag. Den ene dagen er tur/retur Barcelona! Hun har virklig fikset seg fancy uke! Moro for henne det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nå vet jeg ikke hva hun får gjort på fire timer i Barcelona, men likevel, er jo litt mer fantastisk enn f.eks. min arbeidsuke i butikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg