Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nå skal jeg se på narewto og bleach xD nyeste ep. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har liksom hatt den spiseorgien i dag allerede, og så masse mat i kveld? Ikke akkurat på mitt program. Vurdert å lage "anoretikerens dagbok"? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Å ja, jeg får oppdatere bloggen min i dag! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Å ja, jeg får oppdatere bloggen min i dag! Url? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Her! Som sagt, får nok oppdatere etterpå... Er ikke så lett å huske på det... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kul UNO-anmeldelse. :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg holder fortsatt fast på at det var en drittfilm, selvom det tydeligvis ikke var knær som skulle drilles. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kul UNO-anmeldelse. :!: Enig, men.. Jeg er singel alle sammen! Er det noen blondiner der ute som vil ha meg? Veldig bra... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Takke meg til Legally Blonde! http://ganjataz.com/general-bollocks/image...-contact_us.jpg edit: retard quote Endret 1. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sossebloggen faktisk? Ja, jeg er singel som faen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Sossebloggen faktisk? Ja, jeg er singel som faen. *Tapå* Wooow. Damer er fine biler. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kul UNO-anmeldelse. :!: Sannsynligvis den værste filmanmeldelsen jeg noensinne har sett. L1nk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 *Stikke ut med doggen* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg må få lov til å foretrekke romantiske komedier direkte fra Hollywood! Så kan du kose deg med Tøyen og Grønlands pakistanere! Skal se den andre norske filmen når jeg får tid, hva den nå heter igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Helt grei anmeldelse det Joachim, det er bare preferansene dine som suger. Uno eier. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Buddy er det jeg tenkte. Om den er like ille - da driter jeg i norsk film for all fremtid... Lillebror har norgesuke neste uke, han har fått stående tilbud om at jeg blir med på Herbie Fully loaded. Endret 1. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skal se den andre norske filmen når jeg får tid, hva den nå heter igjen. "Den andre norske filmen"? Tihi. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skal se den andre norske filmen når jeg får tid, hva den nå heter igjen. "Den andre norske filmen"? Tihi. Buddy var det jeg tenkte åp, mistenker at den er i samme genre som Uno. Østkanten av Oslo ser ut til å være gjennomgående? Men ikke si så mye da, jeg får se den først. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Skal se den andre norske filmen når jeg får tid, hva den nå heter igjen. "Den andre norske filmen"? Tihi. Buddy var det jeg tenkte åp, mistenker at den er i samme genre som Uno. Østkanten av Oslo ser ut til å være gjennomgående? Men ikke si så mye da, jeg får se den først. Poenget var at det har kommet "et par" flere gode, norske filmer enn Uno og Buddy de siste årene. La meg nevne Monstertorsdag, Ungdommens Råskap og Hawaii, Oslo. Endret 1. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg