Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 nå startet det og regne i stavanger ,ha ventet på det i hele dag , det har vært helt svarte skyer og over 20 grader i hele dag , trykkende ekkel varme Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du tok ironien, right? Seff.. Men er det gale å være glad over å kunne drikke igjen da? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) *glem det* Endret 1. september 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hver glad du har fått pause fra alkoholen du. Alkohol er ikke din venn, selv om mange kanskje tror det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hver glad du har fått pause fra alkoholen du. Alkohol er ikke din venn, selv om mange kanskje tror det. Ja.. jeg elsker å sitte edru på fylle-fester Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw hehehe var mange gode der ja , FTW Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Ja det stemmer. Istedet for å se på mange andre folk gjøre dumme ting, snøvle som noe annet rart og stort sett være ekstremt lite sjarmerende, er det mye bedre å være med. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Ja det stemmer. Istedet for å se på mange andre folk gjøre dumme ting, snøvle som noe annet rart og stort sett være ekstremt lite sjarmerende, er det mye bedre å være med. Ulike personer, ulike meninger.. Jeg er iallefall glad for å være frisk :9 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hver glad du har fått pause fra alkoholen du. Alkohol er ikke din venn, selv om mange kanskje tror det. Ja.. jeg elsker å sitte edru på fylle-fester Altså, erik, du er er "litt" fjortiss nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da ville jeg heller sagt jeg var glad for å være frisk, ikke glad for å kunne drikke meg dum Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw hehehe var mange gode der ja , FTW Stemmer det da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Hver glad du har fått pause fra alkoholen du. Alkohol er ikke din venn, selv om mange kanskje tror det. Ja.. jeg elsker å sitte edru på fylle-fester Altså, erik, du er er "litt" fjortiss nå. Jeg liker å være være fjortiss.. Skal jeg si at jeg ikke er glad for å kunne drikke igjen når jeg er det, bare for å ha modent image... Sorry.. du kjenner meg i virkeligheten. Fjortiss ftw Snittleif: er det også Endret 1. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da ville jeg heller sagt jeg var glad for å være frisk, ikke glad for å kunne drikke meg dum Noen klarer å kontrollere seg vettu Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 FtZ- deler ut litt unødvendig informasjon : nå er det drite tid Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 mmmPannekaker. Brb I går skulle søster lage pannekaker... Men søster forstod ikke at det er to forskjellig oppskrifter på amerikanske og normale norske pannekaker... Derfor spiste vi frokostpannekaker til middag... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 hvorfor har ikke jeg hørt Vol 3: The Subliminal Verses før? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Shit! Smakte vel jævlig? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Derfor spiste vi frokostpannekaker til middag... Haha passe driti ut da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 mmmPannekaker. Brb Ooh! Det skal vi (=Jeg og Rotta) ha i dag! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Derfor spiste vi frokostpannekaker til middag... Haha passe driti ut da Alle gleder seg til å se hvordan det går med søster i heimkunnskapen. Hvis hun får fem(læreren gav EN sekser på kortet) som meg, da er det bare å gråte, og føle seg urettferdig behandlet. Søster kan ikke skjære brød en gang, da roper hun "Hallo her,kan noen se å komme hit sporenstreks å skjære en brødskive?!!!"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg