Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da bør det være middag hun er ute for å kjøpe. Du er ikkehvertfall ikke no gifteemne.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du er ikkehvertfall ikke no gifteemne.. Jeg bare tullet! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 God ettermiddag folkens! Nettop kommet hjem fra skole - heimkunnskap - og grønnsaks suppe hva skjer her om kring for tiden? Noen som er hjemme fra skolen enda? eller er folk på jobb? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du er ikkehvertfall ikke no gifteemne.. Jeg bare tullet! Greit, hvis du kan klippe grass så er du tilbake på listen igjen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Greit, hvis du kan klippe grass så er du tilbake på listen igjen.. Klippe, røyke, you name it, I'll do it! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 je og bli mobba av de andre i klassa? trukke det...Noen andre forslag... Hva er du redd for? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Greit, hvis du kan klippe grass så er du tilbake på listen igjen.. Klippe, røyke, you name it, I'll do it! Raker du og eller? For jeg hjalp pappa med å rake i går , og fant ut at jeg hater rake.. Hekk er oppskrytt, gjerder ftw! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hehe, kan vurdere å rake. Jeg hater å rake selv. Hater trær, busker, alt som ting faller av, som ikke fjerner seg selv. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Greit, hvis du kan klippe grass så er du tilbake på listen igjen.. Klippe, røyke, you name it, I'll do it! Raker du og eller? For jeg hjalp pappa med å rake i går , og fant ut at jeg hater rake.. Hekk er oppskrytt, gjerder ftw! Jeg blir alltid forvirret av Ftw! hva betyr det, det minner for mye om wtf Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 mmmPannekaker. Brb Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 HJELP! Har prosjekt hvor vi skal lage en skisse av dagens kvinne... men jeg trenger inspirasjon! Gidder noen hjelpe meg? Sirkel med et spørsmålstegn inni. Abstrakte fremstillinger ftw! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Årh...sitter på jobb bare 1 time igjen nå, så er det hjem Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 HJELP! Har prosjekt hvor vi skal lage en skisse av dagens kvinne... Dagens kvinne som i den såkalte idealkvinnen? da kan du jo bare tegne to rette paralelle linjer nedover som symboliserer den tapte kvinnelige form. Eller dagens kvinne som i den sterke kvinnne? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kan drikke igjen!!!! Beste dagen på lenge Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Fått deg jobb? bare no vikar greier , på mandag og tirsdag , skal levere no varer for jobben til dama , så jeg blir ikke rik akkurat Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kan drikke igjen!!!! Å FY FAAAEEEEN Så kuuuuul du er, liZzZm! Få tafZe på dg?! plz? OH MY GOD lizzzZzZZzZZmM Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kan drikke igjen!!!! Å FY FAAAEEEEN Så kuuuuul du er, liZzZm! Få tafZe på dg?! plz? OH MY GOD lizzzZzZZzZZmM Kom å tafs så mye du vil du. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Du tok ironien, right? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hmm, må kjøpe meg sykkel pumpe til ny sykkelen.. Er LITEN ventil, ikke så god og feit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg