Seppe . Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Brannalarmen er utløst nå.... så jeg slipper tysken Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Brannalarmen er utløst nå.... så jeg slipper tysken skulle ønske det skjedde her også nå, matte Vi har om variabler <? $variabel = "fjsdngivnfdvdk" ; $noe = "fsd dfsgv vc sv" ; echo "blablabla $variabel blablabla $noe blabla" ; ?> Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 så flott med skole som er ferdig 11.10 på torsdager Flott med skole som er ferdig 11.40 og Men det beste ved det hele er å kjøre hjem i solskinnet med åpne vinduer =) Har fortsatt sluppet å ta buss dette skoleåret.. Er lissom målet mitt å slippe det nå som jeg har lappen, så vi får se hvor lenge det varer. Skulle egentlig sitte på med ei vennine til skolen idag og ta bussen hjem, men så måtte mamma være hjemme hele dagen uansett siden han mannen fra lindtel skulle komme og instalere catch bredbånd. Og da fikk jeg bilen.. Catch Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hei Anette-pus, ikke bli furt om jeg ikke svarer deg på MSN, er på skolen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er ikke furt fordi du ikke svarer, er fordi jeg alltid må snakke tildeg først Eneste fra forumet som snakker til meg først er ketchez tror jeg, fredrik og alle andre må jeg mase på selv. Ingen som liker meg.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg hadde gym i stad, og fikk sykle til hønefoss. Og på veien var statoil Da kjøpte jeg en kyllingwrap og litt cola på rema :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg er så giddalaus Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg er så giddalaus Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) HJELP! Har prosjekt hvor vi skal lage en skisse av dagens kvinne... men jeg trenger inspirasjon! Gidder noen hjelpe meg? Belønningen er 1000 dollar... Endret 1. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 HJELP! Har prosjekt hvor vi skal lage en skisse av dagens kvinne... men jeg trenger inspirasjon! Gidder noen hjelpe meg? Belønningen er 1000 dollar... www.****.com Egensensur er leet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 HJELP! Har prosjekt hvor vi skal lage en skisse av dagens kvinne... men jeg trenger inspirasjon! Er det så vanskelig da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg må ha litt inspirasjon... og det kan ikke være p0rn... det skal stilles ut på ekebergsletta i oslo... EDIT: Leif Endret 1. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 HJELP! Har prosjekt hvor vi skal lage en skisse av dagens kvinne... men jeg trenger inspirasjon! Gidder noen hjelpe meg? Tegn ei venninne Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg må ha litt inspirasjon... og det kan ikke være p0rn... det skal stilles ut i vigerlandsparken i oslo... Vigelandsparken har sett nakne mennesker før. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 je og bli mobba av de andre i klassa? trukke det... Noen andre forslag... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hva med ei som er tynn, ser vellykket ut. Med en balencai veske og ellers nedlessa i handleposer? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hva med ei som er tynn, ser vellykket ut. Med en balencai veske og ellers nedlessa i handleposer? Tenkte liksom på en dame som står på en sokkel... med armene utstrakt... er det en ide? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Nah. Jeg foreslår en dame i kun "konturer" som støvsuger. Der har du idealkvinnen. Endret 1. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Nah. Jeg foreslår en dame i kun "konturer" som støvsuger. Der har du idealkvinnen. Feil, hu skal shoppe Men beskriv oppgaven litt mer presist.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Da bør det være middag hun er ute for å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg