:---{D Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 I dag ble jeg sjekket opp av en (minst) femti år gammel full homofil bergensk mann, jeg hadde visstnok et veldig pent ansikt. Herlig. Vestlandet er kos! Virker som om jeg må flytte dit jeg også. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Edit: Tror det er tredje gangen jeg ser den, her i so. Siden Herr Brun har reist fra oss; Kan jeg få ta på deg? Me me me! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Nei, kanskje en skal legge seg tidlig tro.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Nei, kanskje en skal legge seg tidlig tro.. Sant. Tror jeg legger meg. Natta! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Nei, kanskje en skal legge seg tidlig tro.. Jeg tar ihvertfall senga nå, som jeg sa jeg skulle klokken ni også. Natta søte deg. Og dere andre også, sov godt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Sitter og vente rpå Brun, men har er jo borte. Savner klåinga hans allerede. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Kom igjen da!!! Så si noe! Kenneth, du kan fortelle en vits Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Hey sweeties! I dag sykla jeg fra mor til far. Da ble jeg sprek. Så kjørte jeg masse bil. Kjørte innom en tante på veien og fiksa litt PC greier. 200 kroner, veldig kjekt. Det betaler den jævlig gode hamburgern jeg spiste her om dagen. (Joachim: Den burde du smake!) Når jeg kom hjem var det masse polarbrød på kjøkkenet og en Duo jågurt( ). I morgen skal jeg kjøpe ny sykkel! *happy* EDIT: Alltid når noen ber meg fortelle en vits er det beste jeg kommer på: Katta med slips... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg tar ihvertfall senga nå, som jeg sa jeg skulle klokken ni også. Natta søte deg. God natt og sov godt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 I morgen skal jeg kjøpe ny sykkel! Landeveis eller "vanlig"? *Drømme seg bort når man spurter mot Skybert-Hushovd de siste 200 meterene før skolen* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 FUJI Freedom MX Se lenger ned på siden. Tror det blir en sånn. Er for bysykling. Ser veldig simpel ut der, men den har alt jeg trenger. Må bare bytte styre og montere på litt teknikk så er den rå Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Skulle hatt sykkel jeg også, mye koster den Kenneth? edit: ok, si far om den er noe tess da Endret 31. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg tror den er på tilbud nå. Satt ned til 2500 eller no. Men så skal jeg ha et annet styre da... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Virker som om jeg må flytte dit jeg også. Det er absolutt å anbefale, om du liker slikt vel å merke. Det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 *sigh* Bannet fra berzerk også...jau, da får man vel bare finne noe å se på da Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) *Tester hurtigsvar* Bannet fra hva for noe? Woohoo! Det funket Endret 31. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Oj! Jeg gjorde det igjen :!: Da har jeg programert til nå, og skal opp klokka 7. Natta gutta Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Oj! Jeg gjorde det igjen :!: Da har jeg programert til nå, og skal opp klokka 7. Natta gutta Lè god natt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hmmm, Noen admins er feige, altså. Jeg spilte battlefield på en mildt sagt ukjent server. for en som holder seg til collectiveconspiracy.com sin server. ihvertfall. det var knife fight only. Jeg holdt meg til regelen, og fikk beskjedne 53 kills på en death. deretter stod det at jeg var sparket ut fra serveren. og jeg fikk ikke førsteplassen =( Det ble også ganske vanskelig å leve, nå. Tror jeg dør i noen timer. er vel tilbake i fire-tiden Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 meh.. da legger jeg meg.. i morgen begynner det nye og bedre livet mitt skal på høstens første forelesning kl.10 blir hardt å stå opp men jeg skal nok klare det.. Nytt og bedre liv FTW.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg